Antall kommentarer: 17
Side 1
Forrige | Neste

Lek36 fra Hebbes Homsebar: 12.06.2017 01:21

Alle hetrofile burte betale fitteskatt :)

babyshaker fra menigheten: 16.09.2014 00:54

Jeg skulle ønske regjeringen også hadde større fokus på skattelette for de sanne troende. Gode kristne betaler tiende til menigheten, og det er urimelig at de i tillegg til dette skal belastes med ordinære skatter og avgifter som kommer ateister og homofile til gode.

Stein Atle Tan fra Nedenunder: 30.01.2011 18:25

Forøvrig gir vi vår fulle støtte til Kleppes aksjon og oppfordrer alle menigheter (også dem som ikke er så fromme i sin tro som Levende Ord) til å gi sin kollekt resten av året til Vidar Kleppe.
Det er jo hinsides enhver fornuft å tro at en regjering og et land kan styres av et menneske som ikke tror på Gud, og som ikke kjenner Guds ord.
Vi trenger vel ikke minne noen på Stoltenbegs pinlige opptreden i Stortinget for litt siden.
Hvordan er det mulig for en mann som ikke vet at Jesus ble født i Betlehem å være sjefen til sjefen for Helse-Norge?
Det er sannelig ikke rart at vi har så lange helsekøer når statsministeren er ateist.

Stein Atle Tan fra Nedenunder: 30.01.2011 18:15

Kjære Pål fra Gunni.

Vi kunne ikke unngå å legge merke til det du skrev om at "de som virkelig tror på gud på SIN EGEN MÅTE (vår utheving). Synes de blir alle dratt under en kam når denne ironien rammer alle."

Vi må tydeligvis minne deg på det faktum at Bibelen er Guds sanne ord som selvsagt skal etterleves i sin helhet. Vi små mennesker har naturligvis ingen rett til å velge eller velge bort fra Bibelen. Guds ord er Guds ord. Enten så tror men på alt Han sier, eller så gjør man ikke. Derav følger naturlig at det finnes ingen "egen måte" å være kristen på. Enten er man kristen og følger Guds påbud og eksempler slik de står skrevet, eller så er man ikke kristen. En ikke-kristen bør forsøkes omvendt, men siden mennesker har fått fri vilje fra Gud så lykkes vi dessverre ikke alltid med dette. Heldigvis har Gud og Jesus gitt oss instrukser om hva vi da er pålagt å gjøre med de forherdede ikke-kristne. Vi er gitt mandat til å benytte sverd når ikke ord hjelper.
Håper dette var avklarende.
Ikke-kristen

meg fra her: 12.05.2010 18:53

For ikke å snakke om homofile muslimske negre.

Doy fra Philippines: 04.05.2010 10:38

"anna marie andersen fra 7619 skogn:
Vi må kjempe for vår tro!!!"

For deres overtro mener du vel?

Selv kjemper jeg for at den superhellige, superallmektige og allgode, den rosa Fru Vagina skal bli tilbedt og respektert av våre politikere og vår befolkning. Alle i norge må tilbe Fru Vagina for hun er opprinnelsen til hele universet og alt liv deri. Uten Fru Vagina, den supehellige, ville ingen av dere vært født, så takk henne hver kveld når dere går til sengs. Slutt å tilbe falske guder og å tro på løgnaktige ord fra kristendommens falske bok bibelen. Det samme gjelder den falske boka koranen. Begge disse bøkene er inspirert av det onde superrasshølet som holder til på en planet i omløp rundt Betelgeuse. Vend bort fra disse to ondskapens bøker før det er for sent!!



Doy fra Philippines: 04.05.2010 10:20

"Muahedjin fra -/-:
...og Stoltenberg hater Gud"

Hvordan kan en hate noe som ikke finnes?

Pål fra Gunni: 20.11.2009 22:09

Jaja, det er jo egentlig litt gøy å lese. Skjønner det er ironi, men er nesten litt dårlig gjort for de som virkelig tror på gud på sin egen måte. Synes de blir alle dratt under en kam når denne ironien rammer alle.

Øyvind Treider Olsen fra Inderøy: 15.05.2009 12:40

Hei :-) Se dere rundt om i verden og oppdag at det er adskillig viktigere ting å bryne seg på .Folk som sulter,dør av underernæring og blir politisk forfulgt! Eller er ikke det viktig nok ?

Andreas fra rompen: 03.04.2009 19:36

Først et svar til Astaroth: USA og the founding fathers var faktisk ikke kristne; de trodde på et ureligøst samfunn der alle var like. Thomas Jefferson sa: " Christianity is the most perverted system ever shone on man "
Så en kommentar til Signe: USA har stort sett lagt sin lit til Gud. Nesten alle der borte tror på Gud på en eller annen måte, og de fleste politikerene gjør også det. Likevel er det et land som lever i fattigdom, elendig helsevesen, kriminalitet og mye annet. Jesus vinner alltid, sier du?
Jeg kan ikke forstå folk som lever i 2009, fortsatt tror på en Far i verdensrommet, en snakkende slange, en jomfrufødsel og en mann i en hval? Vi har vært på månen, vi er snart på Mars! Vi har vært på det dypeste hav og det høyeste fjell, men likevel tror vi på magi!

Corax fra Sandnes: 27.01.2009 22:40

Offoff, jeg synes litt synd på dere!

Dere er tydligvis mot frihet og demokrati, i tilegg som dere har sperret dere inne i en merkelig tro.

Begynn å se på fakta! Religion og kristendom er fortid, Mennesket e framtiden, Vi kan ikke støtte oss til noe "høyere" om vi feiler. Vi må begynne å tenke mer egoistisk!

Muahedjin fra -/-: 04.12.2008 10:19

...og Stoltenberg hater Gud

Kristoffer fra Lier: 03.12.2008 20:54

Religion - the worst weapon of mass destruction.

Astaroth fra Norge: 18.11.2008 16:08

Skjønner ikke hvorfor denne siden tror så sterkt at de kan få endret grunnleggene regler i det frie Norge. Dere er jo så opptatte av tradsjoner og regler, men jeg vil minne dere på at St.Olav den hellige brukte feige og brutale metoder til å gjøre Norge kristent, og at dere burde flytte til U.S.A, som var kristent fra starten og ikke ble tvunget under Jehovas jernhel med rå vold og tvunget vekk fra sine sanne røtter med makt.
Vil avslutte med å si at jeg er ateist, støtter homofile, elsker Satyricon og er stolt av det.

anna marie andersen fra 7619 skogn: 06.11.2008 13:12

Vi må kjempe for vår tro!!!

Signe Strevet fra sakristiet.: 22.04.2008 19:23

En statsminister skal tjene folket og se til det beste for alle. Det gjør han best ved å legge all sin gjerning i Jesus' hender.
Legger han forholdene til rette for Gud og Jesus vil hele folket bli velsignet og det vil gå alle godt i landet.
Jesus seirer - alltid!

Jonas: 19.02.2008 16:55

en statsminister burde vel være en som bryr seg om det som er best for folket og ikke om hva som er best for jepus...

Side 1
Forrige | Neste