Antall kommentarer: 41
Side 1
Forrige | Neste
Gå til side:

Sigurd Slembe: 20.11.2008 17:06

velsignet være du Signe. Et riktig gudsord fra landet er du. Hvem har løyet deg full om at Jesus har tatt på seg all synd og skyld for oss? Det er ikke sant!
For at Jesus skal bære din synd må du tro på Ham med hele ditt hjerte og leve etter Guds ord - altså HELE Bibelen, ikke bare de snille, koselige delene.
Nei, vi er hverken idioter eller gale i hodene våre. Vi har noen av landets høyest utdannede mennesker i styret og ledelsen for menigheten vår.
Hurra!

Signe fra Landet: 20.11.2008 15:25

Si megen ting, Har dere ikke fått med dere at jesus kom til jorden for over 2000 år siden og tok all synd og skyld på seg for at vi skulle gå fri. Dere må virkelig være gale, totalt idioter i hodene deres.!!!

Knut fra Moss: 10.09.2008 20:17

Hei ser at dere har veldig mye fornuftig å komme med i debatten om det vitenskapelige i Bibelen. på side 493 står det jo faktisk at man da Jesus oppdaget at Peter hadde sexuelt samkvem med Jødekongen Goliat så ville han gjerne være med på dette og skapte da en gruppe som han kalte hebreere. Ut i fra denne så har vi da sett at en viss innavla Sofie har kommet til

StoreHviteFar: 17.06.2008 21:31

Anonym. Måtte den hellige ånd fortsette å vekke deg til dåd ved å blåse forsiktig inn i øret ditt og la sin hellighet danse som små blå flammer over ditt tenkende hode.
Halleluja, Hosiannah osv. osv.

anonym fra rumpa di: 17.06.2008 19:54

"Svevende Ord Bibelsenter er navnet på parodimenigheten som presenteres på den satiriske nettsiden Herregud.com, som ved gjentatte anledninger har blitt truet med politianmeldelse på grunn av påstander om blasfemi.[1] Svevende Ord har vært på Internett siden 1999 og er særlig populært blant religionskritiske grupperinger som hevder at satiren på nettstedet tar religiøs fundamentalisme på kornet. Svevende Ord Bibelsenter omtales ofte som bare Herregud.com."
Haha, dette er jo bare kødd :)

BibelHORER fra OsLO: 12.06.2008 02:53

Hvorfor må dere være så jævlig sjuke i hue???? Det tar helt av jo.. Dere missforstår jo alt.. get a grip..... Jeg har lyst til å steine dere alle ... ooahahahhahahaha

Pirk fra NORGE<3: 29.04.2008 09:30

fuck alle muslimer, sug pikken min, dere er ikke noe annet enn noen horer som knuller, drikker og dreper men det er hvite folk som er onde, mongiser, svartinger og hor unger!!! Sieg Heil o/

--- fra ---: 25.04.2008 22:35

Seriøst dette bør være kødd!

Josef A. Ratsinger fra Grimstad: 07.04.2008 11:51

Slå et slag for Jesus, Sofie! Kast en sten for rettferd og den ene Gud's sannhet!

Vi er med deg i bønn..

Signe Strevet fra Sakristiet: 28.03.2008 20:40

jeg forstår at det er mange som reagerer på steining, men det er faktisk det Gud gir beskjed om i Bibelen. Skal vi tro på Bibelen må vi tro på hele bibelen, ikke bare de delene vi synes er kjekke og greie med frelse og tilgivelse. Enkelte ting finnes det ikke tilgivelse for!
Gå med Gud, Amen

Hora fra oslo: 28.03.2008 20:32

Jævla rasister! Ikke kall dem Muhamidanerne! Hva om jeg kaller dere Jesusianerne eller Peterianerne!
Dere er alle homser, morrapulere og fittesleiker!

Gå å pul morra deres, dere prester ligger med andre prestekvinner, og Jesus hadde sex med Peter

bøllefrø87: 09.03.2008 13:23

Skal dere, som kaller dere selv for kristne, dra til Nigeria for å delta i mord!?! Kan dere ikke de ti bud? selv jeg som ikke er kristen har hørt om de!!! hallo i luken lissm...

Sofie Leithaugane er ikke mye syndsfri etter Nigeria turen.. HA HAHA!

Det er faen meg rart at denne internett-sia ikke har blitt fjærna!!

Jesusdude fra Tønsberg: 06.03.2008 10:57

Endelig noen som er enige med meg! Jeg er selv medlem av statskirken, og de er mot all dødsstraff(!). Hvis jeg ikke hadde elsket alle folk på hele jorden som meg selv, så hadde jeg hata de folka!

Jeg hadde selv en hann-katt, og en dag ferska jeg den i å slikke seg selv i skrittet. Jeg tok den med ut til hoggestubben med en gang. Sånn skal mennesker også behandles når det kommer til sånt!

Gå i Guds Blindende Lys, for Kjærlighet Gjør Blind!

Joans: 19.02.2008 16:42

dette er jo helt sykt!! Steine ei jente til døde fordi hun gjør som hun vil? dere ble stross alt født med en hjerne.. på tide å bruke den kanskje, i steden for å la en usynlig fyr dere kaller "gud" ødelegge livet deres med regler og synder?
tenk sjøl!!!!

herregud-motstander: 10.11.2004 15:56

Først og fremst vil jeg si no til han Dasken, det er ikke bare en religion som er tillat her i landet. Har du nok vett i huet leser du Norges lover, du står fritt til å praktisere din egen religion, uansett hvilken det er.

Videre står det "Selv om muslimene ikke har innsett at Bibelen er mye mer vitenskapelig og historisk enn Koranen" Har dere sittet og studert Koranen det tror jeg neppe!!!
Ingen av dem er helt historiske riktige, men Koranen er mer RIKTIG da mener jeg ikke historisk!
Dere i herregud.com burde kanskje heller sette dere inn mer i det stoffet dere skriver om, enn å prate vrøvl. Det dere sitter å skriver her er 100% tull!

Det Carl I hagen sa om muslimene viser bare hvor naiv han er. Han har ikke satt jeg inn i Islam. Men nå er jo det typisk, han slæiker usa-folka!!!!!

Vademecum: 19.11.2003 20:12

Ja til steining av skitne syndere! Om de som kaster er uten synd spiller mindre rolle.. det viktige er at de treffer. Ondskapen må bort. Jeg er for å starte en Bort med Ondskapen kampanje, her og nå, i vårt lille Norge! Offentlig steining av en synder på kirkebakken hver dag kl 1600. For å kickstarte kampanjen melder jeg meg som første synder som må steines. Halleluja til folket!

Mr. Creosothe: 30.10.2003 09:40

Human-etisk forbund har i lengre tid støttet opp om muslimsk kultur. Godt å se at også dere kristne nå forstår hvilken vei vi går her i landet. Om en generasjon trenger vi ikke dra til Nigeria for å steine folk, så det er godt å få øvd seg allerede nå. Alla Akhbahr!!

arild: 18.10.2003 23:51

ironi og sarkasme er bare tull.det ville vært tullete om alle var sarkastiske og ironiske.tull,i tell you!TULL!

ukulele john: 21.04.2003 22:37

Kommentar nr 22 er fin. Bra det finnes oppvakte og intelligente folk rundt omkring som virkelig skjønner en bra spøk.
gøygøygøy

OLD MANS CHILD RULER!!!: 23.02.2003 13:11

hehe har dere ikke tenkt på regelen "du skal ikke slå ihel" eller "du skal elske din neste som du elsker degselv.." ville du ha steinet degselv?! trokke det geniet....

ateist: 17.02.2003 18:11

dere som driver denne siden er enten blitt hjerne vasket eller så har noen banket dere så hardt at dere virkelig tror på dette!!!! Er det farlig å onanere HVA FAEN ER DET FOR NOE!!! huff

dere er sprøe

wat: 10.01.2003 14:53

Herregud, jeg ler meg i hjel! Morsom side!

Kremmern: 24.11.2002 12:58

Jeg mener at steinene i Nigeria ikke er hellige nok. De er tross alt blitt trampet på av hedninger i tusenvis av år. Foreslår stein eksport av passelig små steiner fra vestlandet. Kom akkurat på at jeg har et egnet grustak bak huset. Ta kontakt hvis noen øsnker å kjøpe hellig stein. Det går til en god sak, nemlig foreningen for utryddelse av homofile.

anti-dasken: 17.10.2002 14:12

dasken er n;rd, han kan dra hjem til bygda [ v're rasist der

Dasken: 17.10.2002 08:58

Gi meg en skikkelig go gammaldask og så skal e drepe di herre islam folka. D e bare en relgion som e godtatt og d e dn Stortinget vedtar.

Side 1
Forrige | Neste
Gå til side: