Herregud.forum: Kristen barnesang
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Aktuelt
 Herregud.forum >Diskusjoner >Aktuelt
Meldingsikon Innlegg: Kristen barnesang Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
ateist666
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat ateist666 Svarbullet Innlegg: Kristen barnesang
    Publisert: 29.Sep.2007 kl. 20:37
Søker hjelp!

Jeg er en sterkt ikke-troende, som har kommet i den leie knipen av å ha en kristen barnesang "på hjernen". Jeg nynner denne til tider og utide, hadde jeg bare kunnet skjule dette, så kanskje jeg ikke ville søkt hjelp her. Men det går utover mine venner, som også er sterkt ikke-troende. De blir irritert og utilpass, rett og slett flaue over meg nå jeg begynner å synge på alle mulige steder:

Min båt er så liten og havet så stort
Men jesus har grepet min hånd
Når han styrer båten så går det så bra
På veien til himmelens land

Jeg har gått til profersjonell hjelp hos mine ikke-troende venner, kirkebrennere og satan-dyrkere. Men selv en satan-fremmaning for å drive ut sangen fungerte ikke.

Jeg tenkte at to minus gir en pluss i matte, så kanskje jeg trenger kristen hjelp for å fordrive denne kristne sangen ut fra meg. Dere er nok like interesert i å få vekk denne sangen fra en ateist, som det jeg er...

Vær så snill ,hjelp meg, få vekk denne sangen fra mitt hode!!
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 30.Sep.2007 kl. 04:25
Markus 9:43-47 og Matteus 18:8-9 er enige her, dersom en del av kroppen er syndig skal den hogges av for å ikke forderve resten av kroppen.
I dette tilfellet er kun hodet ditt rent, så jeg anbefaler å amputere alt fra halsen og ned. Da trenger ikke hodet følge med ned til den evige kjøkkenovn.
IP IP Logget
Vaskeriet..
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Vaskeriet.. Svarbullet Publisert: 03.Okt.2007 kl. 10:23
Mye kan gjøres ved å gå i teksten her føler jeg...

(Snakket med ColorLine her, de sponser midtuke invendig lugar for å få bort følelsen av liten båt)
(Min mor sa altid, ikke hold fremede i hånden)
(Tenk på alle båtene det faktisk ikke gikk bra med, hvor var han da???)
(HALLLLO, har du NOEN gang hørt om noen som helst som tok båten til himmelen????)

Skjerp deg... 10 AVE Maria og dine synder er "forfalt"
IP IP Logget
ateist666
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat ateist666 Svarbullet Publisert: 19.Okt.2007 kl. 09:46
Jeg og mine okulte venner har gått over svarene, nøye tenkt oss frem til den mest "passende" løsningen for "en av oss" med tanke på svarene kommer fra slik falsettsyngende korgutter...

Vi skal først begå oss ut på ColorLine tur, uten sorte klær, nagler og liksminke. Holde oss klar fra øl og blod.

Hvis ikke dette funker skal vi ta i litt kraftigere lut og ikke holde hender (dette kan være en del hindrende i våre ritual-tider).

Og hvis dette heller ikke hjelper så skal vi gjøre noe så ekkelt og motbydelig som å si 10 AVE Maria, MEN vel og merke ute i skogen, i skumringen, med en god del saueblod i bakhånd i tilfelle vi må reversere en prosess av lys art som kan ha kommet ut av styring.

Løsningen om å partere kroppsdeler er vi helt klar for, dette er noe vi støtter på det sterkeste. Problemet er at denne parteringen av meg, som har denne lyse "sykdommen", er spådd til å bli splittet, hvor en veldig viktig del vil gå oppover mot lyset.. Dette er absolutt ikke ønskelig da jeg vil ha med alle mine hedenske og syndende kroppsdeler med ned til det dunkle dyp...

Vi kommer tilbake med problemstillingen, om omvendingen til det mørke ikke går som planlagt.

Møtte mørket følge dere!
IP IP Logget
Fy søren, altså
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Fy søren, altså Svarbullet Publisert: 19.Okt.2007 kl. 13:28
I psykologien har man noe som på engelsk kalles flooding. Er en f.eks. redd edderkopper, heller psykologen en bøtte med edderkopper over hodet til vedkommende. I denne sammenheng: dropp all annen musikk enn kristen, og hør på den så mye det i det hele tatt er praktisk mulig.
IP IP Logget
Gøril
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Gøril Svarbullet Publisert: 27.Okt.2007 kl. 20:01
Jeg vil foreslå elektrosjokk terapi.
Koble deg selv til et kraftig batteri, eller en annen strømkilde.
Sørg for at du har en person med deg hele tiden mens avvenningen pågår.
Hver gang syngingen begynner gir denne personen deg et elektrisk støt.
OBS! Pass på at den personen som gir deg sjokkene ikke er sadistisk av natur, slik at han gir deg sjokk i tide og utide. For da vil du nemlig ikke forbinde de elektriske sjokkene med båt-sangen, og da vil ikke avvenningen virke.
Lykke til !
IP IP Logget
daniel
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat daniel Svarbullet Publisert: 22.Nov.2007 kl. 20:36
hvorfor tror du en kristen ønsker å få sangen ut av hodet? tenker nok det er din far i himmelen som venter og prøver å få kontakt med deg. broder.
IP IP Logget
Glade troende! :D
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Glade troende! :D Svarbullet Publisert: 07.Des.2007 kl. 20:26
kanskje Jesus kaller på deg kompis! ;)
IP IP Logget
Glade troende! :D
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Glade troende! :D Svarbullet Publisert: 07.Des.2007 kl. 20:27
kanskje Jesus kaller på deg kompis! ;)
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 10.Des.2007 kl. 11:11
Nei, det gjør han ikke, han kommanderer deg til å tenke,handle i egen overbevisning. Jeg er ikke her for å skaffe meningsfeller eller slaveidioter, men tenkende mennesker med evne til å tenke sjæl og handle deretter..

'bob'
- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 10.Des.2007 kl. 17:32
Ja God Sagt BROR!! Vi mennesker må selv tenke at Jesus er veien og målet. Han er Stor mine Venner!!

Halleluja!!!
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 11.Des.2007 kl. 11:18
la meg tippe, har de tilfeldig vis samme ip? og er derfor tilfeldig vis en og samme tulling, ikke en hær av tullinger?
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 11.Des.2007 kl. 21:08
nei, kjære dere, jeg må nesten forklare, jeg fikk syner fra herren, med at herrens engler åpenbarte seg her på herregud.com, og alle untatt han som kalte seg jesuslever hadde samme ip, rent magisk var det.

Herren er STOR!!
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 13.Des.2007 kl. 18:41
Begynner nesten å bli litt lei av sånne fjortiser som Knut her. Det er vel ikke mulig med aldersverifisering (koblet opp mot Folkeregisteret) for å poste her?
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 15.Des.2007 kl. 21:29
Be ham levere billedbevis Broder..

Den lever den som leverer. Samh.4.19

feil utgave, men kommer tilbake..

Ejah, Ejah , Halluhmen..!

tomt for porter...
- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 17.Des.2007 kl. 14:59
Publisert første gang av z

Publisert første gang av Hjorthen

Begynner nesten å bli litt lei av sånne fjortiser som Knut her. Det er vel ikke mulig med aldersverifisering (koblet opp mot Folkeregisteret) for å poste her?

Butikker som ønsker å få vekk ekle ungdommer som henger rundt pleier å spille klassisk musikk, så kanskje Webmaster gjøre det sånn at Internett-utgaven av NRK alltid klassisk åpnes hver gang man kommer på forumet.

Ikke dumt! En mulig teknisk løsning?
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
sprutegutt
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 16.Des.2007
Poster: 0
Sitat sprutegutt Svarbullet Publisert: 17.Des.2007 kl. 19:18
Men SATAN har grepet min hånd
På veien til HELVETES land
På veien til HELVETES land
Bruk hodet - stang gud!
Bruk kuken - knull jesus!
IP IP Logget
ateist666
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat ateist666 Svarbullet Publisert: 20.Des.2007 kl. 13:47
Vi møtes igjen lyse fiender!

De fleste metoder er nå utprøvd, ColorLine prosjektet var nesten helt bortkastet. Det ble ingen omvendig til det mørke igjen, men vi fikk da alle mann og kvinner kjøpt inn en del sprit på kvota.

Vi gikk i skogen og nynnet litt lystig frem 10 Ave Maria, og DA løsnet det fortvilte problemet seg. Trangen til å synge og nynne "En båt er så liten" forsvant!! Pris djevelen!!

Men så kom etterpåvirkningene, mer ut av styring enn noensinne igjen!
Nå går jeg konstant og nynner Sail away with me versjonen fra Idol-Ali. SKREKK OG GRU!!!

Jeg trampet meg bort med taktfaste skritt mot Gaustad, og fikk 15 dugelige med brennhete elektrosjokk, og alt det gjorde var å svi det allerede pisstrete håret mitt (fra all sortfargingen av håret). Og tro meg, balsam funker IKKE!!

Jeg tydde til siste mulig metode jeg kunne tenke på, og dro til Bali for o kurerer dette monstrøse problemet med spa og sjokolade.
JEG BLE FEIT!
Og Ali sangen er der fortsatt :(
Dette er et nå dobbelt så stort problem, jeg nynner på enda en grusommere sang, og nå kommer jeg ikke inn i mine sorte latex-klær lenger.
(Prøv selv å få tak i sorte latex-klær med nagler i str XXL)

HJELP!!!!
IP IP Logget
Julia
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Julia Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 20:25
Publisert første gang av ateist666

Søker hjelp!

Jeg er en sterkt ikke-troende, som har kommet i den leie knipen av å ha en kristen barnesang "på hjernen". Jeg nynner denne til tider og utide, hadde jeg bare kunnet skjule dette, så kanskje jeg ikke ville søkt hjelp her. Men det går utover mine venner, som også er sterkt ikke-troende. De blir irritert og utilpass, rett og slett flaue over meg nå jeg begynner å synge på alle mulige steder:

Jeg har gått til profersjonell hjelp hos mine ikke-troende venner, kirkebrennere og satan-dyrkere. Men selv en satan-fremmaning for å drive ut sangen fungerte ikke.

Jeg tenkte at to minus gir en pluss i matte, så kanskje jeg trenger kristen hjelp for å fordrive denne kristne sangen ut fra meg. Dere er nok like interesert i å få vekk denne sangen fra en ateist, som det jeg er...

Vær så snill ,hjelp meg, få vekk denne sangen fra mitt hode!!

Når mine plagsomme venniner har en sang på hjernen hjelper et hardt slag mot tinningen.

Prøv det.
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum