Herregud.forum: kommunevalget
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Off topic
 Herregud.forum >Andre tema >Off topic
Meldingsikon Innlegg: kommunevalget Svar Nytt Innlegg Opprett ny Gallup
Forfatter Melding
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 07.Jan.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 194
Sitat Lusifers hore Svarbullet Innlegg: kommunevalget
    Publisert: 26.Aug.2007 kl. 22:32
Nå er det valg rundt om i svingen! Jeg er nesten glad for at jeg ikke blir myndig før til neste år,for man blir jo så forbannet forvirret av alle de idiotiske menneskene som vil gripe til seg litt lokalmakt...menmen.

Man er jo nesten tvunget til urnene,for har man ikke stemt,kan man ikke klage. Og å klage er yndlingshobbyen min.

Men har dere myndige mennesker tenkt på? Skal dere boikotte valget? Hvis nei,hvilket parti mener du som har en mest mulig fornuftig lokalpolitikk?

Redigert av Lusifers hore - 26.Aug.2007 kl. 22:32
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 26.Aug.2007 kl. 22:55
Blir ikke dette lettere dumt å diskutere her ettersom forskjellige lokalpartier fører forskjellig lokalpolitikk?
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 26.Aug.2007 kl. 22:57
Publisert første gang av the27thvoice

Blir ikke dette lettere dumt å diskutere her ettersom forskjellige lokalpartier fører forskjellig lokalpolitikk?

Nja,du har vel kanskje rett i det.
IP IP Logget
lita
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 27.Aug.2007
Poster: 0
Sitat lita Svarbullet Publisert: 27.Aug.2007 kl. 00:20
Jeg stemmer på de som sier at de vil skape det samfunnet jeg vil bo i. At de ikke gjør det (i likhet med alle andre) er jo en annen sak.
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 27.Aug.2007 kl. 14:00
Jeg savner håndfaste planer. Alle partier er flinke til å si hvem de "sloss" for og hvem de støtter, ingen er flinke til å si hva de vil gjøre og hvor pengene skal komme fra. Hvis man skal bevilge X mere penger til eldreomsorg må man ta X penger ut av en annen plass, og jeg vil gjerne vite nøyaktig hva de planlegger skal få X mindre penger, eventuelt hvor mye X er.

EDIT: Skrivefeil

Redigert av the27thvoice - 27.Aug.2007 kl. 14:01
IP IP Logget
lita
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 27.Aug.2007
Poster: 0
Sitat lita Svarbullet Publisert: 28.Aug.2007 kl. 00:05
Den politikeren som tør å si det skal få en blomsterbukett av meg...
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 28.Aug.2007 kl. 07:19
Publisert første gang av the27thvoice

Jeg savner håndfaste planer. Alle partier er flinke til å si hvem de "sloss" for og hvem de støtter, ingen er flinke til å si hva de vil gjøre og hvor pengene skal komme fra. Hvis man skal bevilge X mere penger til eldreomsorg må man ta X penger ut av en annen plass, og jeg vil gjerne vite nøyaktig hva de planlegger skal få X mindre penger, eventuelt hvor mye X er.

EDIT: Skrivefeil

Haha,hele blekka skulle ha stått i valgbrosjyren som en stortileggsbok,da tenker jeg folk blir opplyste over hvilket parti som er et mest fornuftig et
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg Opprett ny Gallup
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan opprette Galluper i dette forum
Du kan stemme på Galluper i dette forum