Herregud.forum: DERE HAR EKSTREME PROBLEMER !!!!!!!!!!!!
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: DERE HAR EKSTREME PROBLEMER !!!!!!!!!!!! Svar Nytt Innlegg
Side  av 3 Neste >>
Forfatter Melding
meg
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat meg Svarbullet Innlegg: DERE HAR EKSTREME PROBLEMER !!!!!!!!!!!!
    Publisert: 08.Mai.2007 kl. 14:15
Dere skulle vært sku...!!!!!

Hvilken rett har dere til å skrive sånt dritt !!

hvem faen er det som vil kappe av seg hånden for å ikkje kunne runke ?!
Det er jo ikkje noe galt i å runke.. det er jo helt naturlig !!

Alt det dere mener SYKT SYKT SYKT OG HAR INGEN MENING!!

En ting jeg er helt 110 % sikker på er at dere kommer til å brenne i helvete! HArdt å lenge!!!
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 18:38
Publisert første gang av meg

En ting jeg er helt 110 % sikker på er at dere kommer til å brenne i helvete! HArdt å lenge!!!

Kjære deg

Hva vil det si å bli "sku"?

Hvordan kan noen brenne hardt?

Er ikke 100% maks?

For å svare deg på ditt spørsmål, (selv om du brukte utropstegn isteden for spørsmåls tegn...):

Vi har det som kalles ytringsfrihet, noe piss mener jeg men når det først finnes er det ingen grunn for at vi ikke skulle bruke det...
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Helge Fossmo
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Helge Fossmo Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 18:49
Publisert første gang av meg

Om du ikkje heilt har skjønt kva slags nettside dette egentlig er?:-)
Jøje meg
IP IP Logget
Herregud
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Herregud Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 20:28
Dere er latterlige folk.. det er det han/ho mener.. LATTERLIGE.. dere har blitt lurt! gud finnes ikke.. jeg tror det ikke før jeg får se det.. og jeg vil ikke ha et menneske til å vise meg at gud finnes.. finnes han får han vise det SELV.. dere er så lettlurte!
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 21:52
Publisert første gang av Herregud

Dere er latterlige folk.. det er det han/ho mener.. LATTERLIGE.. dere har blitt lurt! gud finnes ikke.. jeg tror det ikke før jeg får se det.. og jeg vil ikke ha et menneske til å vise meg at gud finnes.. finnes han får han vise det SELV.. dere er så lettlurte!

Det er ditt tap om du nekter å godta Gud, selv om jeg synes synd på deg er det du som ender i helvette ikke meg.
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
5mentarios
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 09.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Suriname
Poster: 0
Sitat 5mentarios Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 00:17
Yeah...
IP IP Logget
Starlight
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Starlight Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 01:34
Først til det om å runke: For å se det i et medisinsk perspektiv, så kan man faktisk ta skade av å IKKE runke om man på annen måte ikke har et aktivt sexliv. dette kan være både fysisk og psykisk. Dette gjelder selvfølgelig om det er snakk om total avhold over lengre tid i forhold til dette. Jeg for min del er kvinne så jeg kan jo umulig synde når det kommer til onani, for jeg spiller jo ikke ut noe sed :-D Dessuten oppleves det jo faktisk himmelsk :-D Enda bedre når jeg har sex med min kjæreste (nei for tenk vi er ikke gift). Men vi er glade i hverandre. Vi støtter hverandre. er der for hverandre. Søker trøst hos hverandre og ønsker en fremtid sammen. Kan ikke fatte og begripe at det skal kunne kalles å synde....
IP IP Logget
Hase
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Hase Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 11:56
...ler sä jeg griner av denne hjemmesiden jeg.... Selv er jeg vel litt sänn midt i mellom om jeg tror eller ikke. Men de kommentaren dere/du kommer med mht menneskers utövelse av religion er rasende festelige. Keep up the good work....

IP IP Logget
tormagne
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat tormagne Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 12:39
utrolig å se så mange ikke ser ironien deres
gud være med dere i dere og "inn og ut" av dere
bæy dere i støvet og ta imot guds kjærlighet ELLER DØ!!
IP IP Logget
G. I. Job
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat G. I. Job Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 14:54
Vi vet at vi har ekstreme problemer. Det kalles selvinnsikt. Man kan ikke være menneske og ikke skyldbevisst, eller noe i den dur.
IP IP Logget
Eh..
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Eh.. Svarbullet Publisert: 21.Mai.2007 kl. 14:44
Herregud, for en jævla teit nettside! Er dette bare kødd, eller?? Liksom, alle har rett til et sexliv, ihvertfall før ekteskapet! Og det er HELT NORMALT Å ONANERE! Onani er noe av det mest naturlige i hele verden! Dere har store seriøse problemer, ass! Og ikke engang tenk på å motsi meg! En gang kommer hele menneskeheten til å skjønne at religion er bare dritt. Kristendom og annen religion kommer til å gå under. Og kvinner har rett til å si sin mening uten å bli straffet!!
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Feb.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Poster: 313
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 21.Mai.2007 kl. 15:36
Publisert første gang av Eh..

Herregud, for en jævla teit nettside! Er dette bare kødd, eller?? Liksom, alle har rett til et sexliv, ihvertfall før ekteskapet! Og det er HELT NORMALT Å ONANERE! Onani er noe av det mest naturlige i hele verden! Dere har store seriøse problemer, ass! Og ikke engang tenk på å motsi meg! En gang kommer hele menneskeheten til å skjønne at religion er bare dritt. Kristendom og annen religion kommer til å gå under. Og kvinner har rett til å si sin mening uten å bli straffet!!

Nei, hvordan kan vel noen tenke på å motsi en så intelligent og velformulert person som deg.
conform consume obey
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 07.Jan.2007
Poster: 194
Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 21.Mai.2007 kl. 15:40
...

Redigert av Lusifers hore - 21.Mai.2007 kl. 15:41
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 21.Mai.2007 kl. 15:59

Eh..: Herregud, for en jævla teit nettside! Er dette bare kødd, eller??

LH: Feil! Dette er hundre prosent naturlig ;)

Eh..: Liksom, alle har rett til et sexliv, ihvertfall før ekteskapet! Og det er HELT NORMALT Å ONANERE!

LH: Nei,dette er ulovlig ifølge bibelen! Fyfy!DET ER OGSÅ ULOVLIG Å SKRIVE MED ALT FOR MANGE BLOKKBOKSTAVER SOM DETTE!

Eh:Onani er noe av det mest naturlige i hele verden! Dere har store seriøse problemer, ass!

LH: Er du sikker på at VI er de som har problemer?

Eh..: Og ikke engang tenk på å motsi meg!

LH: Selvfølgelig ikke ;) Du har rett!

Eh..: En gang kommer hele menneskeheten til å skjønne at religion er bare dritt.

LH: Du er utrolig naiv...

Eh..: Kristendom og annen religion kommer til å gå under. Og kvinner har rett til å si sin mening uten å bli straffet!!

LH: Skummelt...

Til slutt: Hvordan føles det og være totalt blottet for sarkasme? Gjør deg selv en tjeneste og gjem deg i skittentøyskurven.Du er en direkte skam.

Redigert av Lusifers hore - 21.Mai.2007 kl. 16:00
IP IP Logget
Utsumi
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Utsumi Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 20:57
Jeg er enig med Eh... Men serriøst hvorfor i helvette gidder vi å sitte her å sløse tid på å skrive dritt om andre?? Er det INGEN her som egentli har noen bedere å finne på?? Forresten trur jeg ikke at "hele menneskeheten" noen gang kommer til å fårstå at det ikke finnes noen gud, forde da må ALLE fårstå det, og det er Jeg er enig med Eh... Men serriøst hvorfor i helvette gidder vi å sitte her å sløse tid på å skrive dritt om andre?? Er det INGEN her som egentli har noen bedere å finne på?? Forresten trur jeg ikke at "hele menneskeheten" noen gang kommer til å fårstå at det ikke finnes noen gud, forde da må ALLE fårstå det, og det er så sinnsukt mange idioter som ikke tenker selg og bare gjør som alle andre frode de ikke fårstår en dritt eller har blitt lurt!
Forresten kan du bare holde kjeft LH forde du KJENNER IKKE Eh... OG SNAKK FOR DEG SELV
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 21:41
Det er slike innlegg som setter tilogmed fjortiser i et godt lys...
IP IP Logget
Bønna
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Medlem siden: 20.Mai.2007
Poster: 52
Sitat Bønna Svarbullet Publisert: 01.Jun.2007 kl. 10:08

Jeg ler meg skakk !! Kjenner faktisk et par personer som ikke forstår ironi, men det er tydeligvis mange der ute...
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 03.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Poster: 462
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 09.Jun.2007 kl. 22:04
Det er visst en sykdom som heter aspergers sykdom som kan gi slike symptomer. Den er medfødt og er en variant av autisme. Man kan ha dette i såpass liten grad at man er velfungerende men ikke forstår dybder som f.eks ironi og sarkasme.
Jeg nekter likevel å tro at det er så mange med aspergers i Norge.
IP IP Logget
Bønna
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Medlem siden: 20.Mai.2007
Poster: 52
Sitat Bønna Svarbullet Publisert: 09.Jun.2007 kl. 22:51
Mulig min kompis fra videregående hadde en mild form for asbergers. Men jeg tviler på det. Han var ihvertfall svært normal på de fleste områder, bortsett ifra noen litt ekstreme syn på strafferett og litt brunlige politiske holdninger.
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 10.Jun.2007 kl. 00:16
Kjenner til noen selv. Det er stort sett merkbart at de lider av det.
Jeg tror forøvrig ikke at de som skriver her har asbergers. De er nok bare litt dim-witted.
IP IP Logget
fri person
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat fri person Svarbullet Publisert: 12.Jun.2007 kl. 23:56
Dette her er en absurd side, dette er hjernevasking, de som mener at homofili, sex og onani osv. er synder og at man kommer til helvete, er bare stokk dumme...

Jeg er selv kristen, men jeg tror ikke på noe som helst av det med "sex før ekteskap..ond handling" og homofili er ihvertfall ikke en ond handling, det handler om å elske en annen person! Og jeg er FOR at homofile skal få adoptere, de har like mye rett til et barn som alle andre. Onani derimot, er en hellig handling vil nå jeg si, men det er visst folk som ikke har skjønt det =) Man må nyte livets goder så lenge man har dem =) Så lenge og så mye man bare klarer =D Synd for dere hjernevaska hjernevaskere at dere ikke har fått øynene opp for det! Kristendommen skal jo liksom være en fin tro! og sånn dere framstiller det her kan jeg ikke skryte mye av kristendommen..
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 13.Jun.2007 kl. 00:21
Enda en. Asbergers er visst den nye folkesykdommen.

Redigert av Svaliant - 13.Jun.2007 kl. 00:21
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 13.Jun.2007 kl. 01:58
Publisert første gang av fri person

Jeg er selv kristen, men jeg tror ikke på noe som helst av det med "sex før ekteskap..ond handling" og homofili er ihvertfall ikke en ond handling

Skulle gjerne vite hvordan dette går an.

Ved å kalle deg selv kristen sier du at du tror at Jesus var Guds sønn, den samme Gud som står beskrevet i det Gamle Testamente. Den guden er allvitende og er imot både homofili og sex før ekteskap.

Ved å si deg uenig med Gud sier du at du vet noe Gud ikke vet. Men han må være allvitende, det er et kriterie for din gud. Altså kan du ikke både være uenig og si at han er Gud.

Hvis du omfavner homofile og sex før ekteskap fornekter du at Gud er Gud. Er du enda kristen?
IP IP Logget
Cape
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Cape Svarbullet Publisert: 13.Jun.2007 kl. 15:07
Er det ikke mer naturlig å spise og drite....
IP IP Logget
Cape
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Cape Svarbullet Publisert: 13.Jun.2007 kl. 15:09

Er det ikke mer naturlig å spise og drite....
IP IP Logget
Side  av 3 Neste >>
Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum