Herregud.forum: ??
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: ?? Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Mathias
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Mathias Svarbullet Innlegg: ??
    Publisert: 08.Mai.2007 kl. 12:57
Dette kan da ikke være en seriøs side? Kan ikke huske sist jeg lo så godt:D
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 13:10
Ler du av religionen min? Hvordan kan du gjøre sånt?

Men bare vent du, skal se hvem som ler når Jesus kommer tilbake!
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
:)
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat :) Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 21:05
han ler nok like godt som jeg:D
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 21:39
Jesus? nei fysh Jesus ler ikke av noen, Jesus er god

Jesus har dødd for deg på korset og så ler du av ham, hvordan kan du gjøre det? Og så prestere å si at han ler av oss Guds utvalgte mennesker, nei selv om jeg ikke liker å si dette så gleder jeg meg til den dagen da du skal brenne i helvette.

Herren Lever
IP IP Logget
*-_-*
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat *-_-* Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 23:06
Bare en tanke asmodeus. Sa ikke paulus at vi skulle gå fram i ydmykhet? Er tragisk å lese at du "Gleder deg til den dagen Mahtias skal brenne".

Jeg sjønner godt hvorfor hedinger ler av oss vis det er denne siden de koblet med kristendom.

IP IP Logget
Tenk etter
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Tenk etter Svarbullet Publisert: 08.Mai.2007 kl. 23:23
Eg er kristen og etter å ha lest innlegget om Sælen som har tatt Bibelen så bokstavelig at han har fjerna det venstre auge og priste Herren for at han ikkje hadde følelse i høgre armen då synest eg seriøst at dette går for vidt.

Kristedomen forkynner kjærlighet, glede og liv. Jesus ønsker ikkje at vi mennesker skal få psykiske problemer og fjerne lemmer av kroppen når vi blir frista... Han seier at dere skal be så dere ikkje kjem i fristelser. Hjelper det ikkje når ein ber åleine, så få noko til å be for deg eller nokon til å be sammen med deg.

GUD = NÅDE OG TILGIVELSE! Viss ein begår ei synd så ber ein om tilgivelse, legger synda bak seg og går videre. Ein skal ikkje straffe seg sjølv. Til sjuande og sist så er alt som betyr noko når ein står foran Guds domsstol dette eine: At GUD finner Jesus i ditt hjerte.

Det er av tru ein vert frelst ikkje av gjerningar... Så om ein vil stikke ut augene sine eller hugge av seg armane fordi at ein trur at dette kan frelse ein eller at det er vegen å gå for å bli fri fristelser, så har ein bomma totalt. Gud fryder seg ikkje over noko slikt, Han er ikkje glad eller tilfreds med noko slikt. Den einaste som koser seg og som ler av slike gjerningar er djevelen!!! Husk: det er ingen som kan innholdet i Bibelen så godt som satan. Han bruker det til å føre vill og ødelegge oss kristne, for å få oss vekk ifrå Gud.

Tenk etter kva dere gjer i Guds navn!!! Alt som vert gjort i Guds navn vert nøye lagt merke til og observert av ikkje-kristne. Når ein oppfører seg så tåpelig som Sælen, så blir vi kristne stempla som ei gal sekt og ein skremmer folk vekk ifrå Gud. Akkurat det satan ønsker.

Tenk etter, bruk sund fornuft. Sælen bør be om tilgivelse for det han har gjort mot seg sjølv. Vi mennesker er eit hellig tempel for Den Hellige Ånd, Vi skal ta vare på det tempelet, ikkje ødelegge det. Husk Vi er alle skapt i GUDS bilde.

Og så ein oppfordring til deg Asmodeus: Be Herren om å åpne dine auge, så du ser kva du holder på med...
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 01:03
Du Tenk etter: Jeg klarer ikke å bestemme meg for om innlegget ditt er seriøst eller bare spøk. På den ene siden bruker du veldig mye standard kristen argumentasjon, men på den andre virker det som om du faktisk tror at Sælen kappet av seg høyrearmen. Så hva er du, en kristenmann eller en tøysegutt?
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 09.Mai.2007 kl. 15:27
Publisert første gang av Tenk etter

Til sjuande og sist så er alt som betyr noko når ein står foran Guds domsstol dette eine: At GUD finner Jesus i ditt hjerte.

Det er av tru ein vert frelst ikkje av gjerningar...

Fin tanke det der. Så man kan gjøre som mann vil så lenge du har Jesos i hjertet? Drepe, plyndre, voldta og bedra, jaja, kan du fatte og begryipe hvor jeg har min råskap fra?

Publisert første gang av Tenk etter

Og så ein oppfordring til deg Asmodeus: Be Herren om å åpne dine auge, så du ser kva du holder på med...

Trengs ikke, mine øyne er åpne og jeg ser en data og jeg skriver...
IP IP Logget
Magnus
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 14.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Bahamas
Poster: 0
Sitat Magnus Svarbullet Publisert: 14.Mai.2007 kl. 10:46
Publisert første gang av Mathias

Dette kan da ikke være en seriøs side? Kan ikke huske sist jeg lo så godt:D

Dette er selvfølgelig en helt seriøs side, og vi vil ikke ha noe av at du ler av guds ord. Vi kommer til å sende hitman-engler til deg snarest!
IP IP Logget
Annonym
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Annonym Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 21:37
MYE sannsynelig, hvis gud "åpner øynene dine" og de greiene der, hvorfor er jeg "død" da?? dere tenker vell: "haha, hvis du er død kan du vell ikke skrive dette" det er feil, du KAN vere levende og død sammtidig, dessverre, ikke at det er spessielt mosomt da... Og hvis jeg kunne velge ville jeg dødd, alikevell er det ikke så lett, har dere prøvd å ta deres eget liv noen gang? hvis det, vet dere hvor vanskelig det er, og da hved dere anntagelig ossen det er å vere "levende død".
så HVORFOR har ikke gud hvulpet meg?? hvor jevela mage gager har jeg bedd til han om å bli frisk??
For mange, og jeg har ikke fått noe svar, det har heller ikke blitt noe bedere. hvordan kan man tro aå noen som lar mennesker råtne på jorda her så lenge, når de ikke hører hjemme her, vill deg bare godt??
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Feb.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Poster: 313
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 28.Mai.2007 kl. 23:35
Hvis du har en psykisk lidelse, anbefaler jeg deg å gå til en psykolog istedenfor å be. Hvis den kristne tro er veldig viktig for deg kan du finne en kristen psykolog.
conform consume obey
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum