Herregud.forum: Tvangsinleggelse for Evangelister?
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Kristendommen
 Herregud.forum >Diskusjoner >Kristendommen
Meldingsikon Innlegg: Tvangsinleggelse for Evangelister? Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 18.Jan.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 48
Sitat Ana.C Svarbullet Innlegg: Tvangsinleggelse for Evangelister?
    Publisert: 13.Apr.2007 kl. 20:25
Jeg var ute i Oslo by igår med en veninde, og idet vi satt på en benk på Karl Johans Gate og spiste is ble samtalen vår avbrutt av en merkelig man med sekk på ryggen og en bunke brosjyrer i handen.

Det første han gjorde var å dytte en av disse under nesa på meg og spøre: "Tror du på Gud?"
Jeg og veninden min prøvde å bli kvitt ham, men det gikk desverre dårlig. Mannen ville ikke gi seg med å prate om hvordan han hadde funnet gud og alle miraklene han hadde opplevd, blant annet at han kunne gå bort til fremede og vite både deres fornavn, og etternanv, i tilleg til flere ganger han faktisk hadde funnet bilnøklene sine ved hjelp av hans skytsengen (som snakker til ham). Vi tok til slutt imot en brosjyre, og han gikk videre.

http://www.ta-tilflukt.info/

Det jeg lurer på er om det er andre en meg som lurer på hvordan folk som ham ikke blir tvanginnlagt på mentalsykehus? Jeg er sikker på at han hadde blitt det dersom det var underbuksegnomene eller julenissen han snakket med, og ikke gud, jesus, og engler.

Redigert av Ana.C - 14.Apr.2007 kl. 11:51
(\_/)
(o.o)
(> <)
@ @ This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
IP IP Logget
Bekymret far
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Bekymret far Svarbullet Publisert: 13.Apr.2007 kl. 21:36
Hva hadde to unge damer ute på Karl Johan å gjøre, uten foreldre eller andre som kan passe på at dere ikke driver med hor og fanteri?
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 13.Apr.2007 kl. 23:02
Publisert første gang av Bekymret far

Hva hadde to unge damer ute på Karl Johan å gjøre, uten foreldre eller andre som kan passe på at dere ikke driver med hor og fanteri?

Klokken var tre på ettermiddagen. =) Vi spiste vårens første is.

Publisert første gang av z

Han tror på stigmata i følge Internett-siden, så det er trygt å si at han er en skrulling.

Det er det jeg også mener. (For ikke å nevne at "Piskemerkene" hans ser mer ut som han har ligget på en krøll i lakenet)Men det jeg lurer på er hvordan en sånn person kan tillates å vandre fritt rundt i Oslos gater uten at noen ser at den stakkars mannen trenger hjelp.
(\_/)
(o.o)
(> <)
@ @ This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 14.Apr.2007 kl. 00:52
Kan ikke noen poppe han en mail for å finne ut hvem som bekreftet at han (HA HAHA HA HA HA) er den eneste i Norge som har fått bekreftet stigmata av denne typen?

Noen som la merke til Wikipedia sin hovedhistorie i dag?
Noen som synes det virker en smule kjent?
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
David Icke
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Mar.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
Poster: 309
Sitat David Icke Svarbullet Publisert: 14.Apr.2007 kl. 00:58
Ok, hva er "travlsinleggelse"?
Don't be stupid, be a smarty! Come and join the Nazi Party!
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 14.Apr.2007 kl. 11:27
Oida. :P Nettop kommet hjem fra ferie der jeg brukte et veldig annerledes keyboard. Det jeg mente er Tvangsinleggelse, altså på mentalsykehus. Er det mulig å forandre navn på tråden nå, eller er det for sent? *Rødme*
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Feb.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Poster: 313
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 18:39
Om man snakker med underbuksegnomene, julenissen eller jesus er nok ett fett. Det er ikke resursser til å få lagt inn alle psykisk syke som er en fare for seg selv og/eller andre engang, så evangelister og andre relativt harmløse galninger må man bare akseptere som en del av gatelivet.
conform consume obey
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 18:46
Ah, det forklarer saken. :) Når jeg tenker over det er underbuksegnomene og julenissen uansett mindre farlige en gud og engler, for de ber deg ihverfall ikke om å gjøre ting. Underbuksegnomene bare stjeler undertøy, og er egentlig heller ufarlige (og veldig søte).
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 19:01
Dessuten er underbuksegnomene litt mer troverdige enn Jesus. For ikke å snakke om den mystiske entiteten som stjeler venstresokkene dine fra vaskemaskinen!
conform consume obey
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 19:05
=O Har du sånne hjemme hos deg, du også? Jeg har alltid lurt på om det bare her de bor... Men se3lvfølgelig har du rett i deg også. Det er faktisk ingenting som forhindrer underbuksegnomene i å finnes bortsett fra usannsynligeteh i at mini-mennesker vil oppstå uten at noen merker det, og selvfølgelig det at de vet så mye om markedsøkonomi.
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 22:18
Homo Floresiensis eksisterte (i likhet med underbuksegnomene) kun i folkloristikken helt til man fant skjelettene deres for et par år siden. Det er mye ugravd mark for arkeologer å kose seg med, så hvem vet kanskje finner vi en vakker dag homo undikkiensis.
Ikke at jeg har noen stor tro på det, men jeg vurderer sjansene som bedre enn at noen skal finne bevis på at Jesus var/er Guds sønn.
conform consume obey
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 22:26
Hmm, interresant tanke. Bare synd et hode på en underbuksegnoms størrelse aldri ville kunne inneholde en hjerne stor nok til å forstå markedsøkonomi. =( (Nå tenker jeg ut ifra at en hel gnom rekker Cartman, Stan, Kyle og Tweek omtrent opp til anklene, dersom jeg kusker riktig.)
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 22:33
Intelligens er da ikke avhenngig av hjernestørrelse.
conform consume obey
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 15.Apr.2007 kl. 22:38
Joda, men kreves det ikke en vis mengde celler for å kunne forstå sånt, da? Nå påstår ikke jeg at jeg vet så mye om hjerner, men intuitivt syntes jeg høres usansynlig ut. Men da er det vel kanskje bare meg som trekker feil sammenligninger, eller noe sånt. Kunne teoretisk sett en mus blitt like smart som ett menneske (etter mange, mange, år selvfølgelig) uten å vokse noe som helst i størrelsen?
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 16.Apr.2007 kl. 17:57
Jeg er heller ikke noen biolog, men jeg tror det er hvordan hjernen er konstruert, ikke størrelsen som er avgjørende. homo floresiensis hadde visstnok hjerne på størrelse med en appelsin eller noe sånt, og de var nok ikke noe dummere enn andre folk. Om mus hypotetisk sett kan bli like smarte som folk vet jeg ikke, men rotter kanskje? De er jo uansett ganske smarte som de er.
conform consume obey
IP IP Logget
Ana.C
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Sitat Ana.C Svarbullet Publisert: 16.Apr.2007 kl. 18:25
Ooh, kult! :) Takk, da lærte jeg noe.
(\_/)
(o.o)
(> <)
IP IP Logget
Assissotom
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Assissotom Svarbullet Publisert: 17.Jan.2008 kl. 12:00
Very good website you have here.
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 17.Jan.2008 kl. 18:29
Publisert første gang av z

Publisert første gang av Assissotom

Very good website you have here.

who the fuck are you?

Thats not the way to welcome a new person to herregud.com

Welcome Mr. Assissotom, now become a member and start writing in a proper language...
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 18.Jan.2008 kl. 09:36
I totally agree, and if someone asks; -Who the fuck are u?

- Hau the the fuck do we know?
-We may be the nine-headed monster that say Ni..that crave
for shrubbery-bushes in exchange for membership .
-We may also be the utopian gods of the Self and Will..
-We may even be the True Oroboros of Mu...
-Personally I consider 'we' to be the Invisible Quantum
Jumpsuits...the backslash o several Jesis...;-)

or may at the best; - Who the fuck do u want us to be..?       

Redigert av bob - 18.Jan.2008 kl. 09:38
- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum