Herregud.forum: Er dette en seriøs side?
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Er dette en seriøs side? Svar Nytt Innlegg
Side  av 4 Neste >>
Forfatter Melding
Seriøst?
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Seriøst? Svarbullet Innlegg: Er dette en seriøs side?
    Publisert: 05.Apr.2007 kl. 11:58
Hei

Jeg tok et Google søk isted, da kom jeg inn på denne siden. Leste litt av artikklene på siden, og synst det hele virket ganske komisk. Er dette en seriøs side? Er det 20000 som er medlem i dette svevende ord bibelsenter? Er dere en gjeng megakristne homohatere som synest onani er er forferdelig ting??
IP IP Logget
lala
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat lala Svarbullet Publisert: 05.Apr.2007 kl. 12:10
gikk ikke lang tid fær jeg skjønte at dette bare er tull:P
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 07.Apr.2007 kl. 17:17
Publisert første gang av z

Hvorfor skulle denne siden bare være tull? Ingenting av det du leser er noe mer tullete enn det du kan lese på andre kristne Internett-sider (med noe få unntak).

Ofte er faktisk virkeligheten verre enn satire, noe Webmaster selv har nevnt tidligere. Kanskje det er derfor en del tror Svevende Ord er seriøst? Det likner til forveksling på virkelige kristen-galninger.
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
David Icke
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Mar.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
Poster: 309
Sitat David Icke Svarbullet Publisert: 07.Apr.2007 kl. 21:39
Ble mine innlegg i denne tråden slettet?
Don't be stupid, be a smarty! Come and join the Nazi Party!
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 07.Apr.2007 kl. 21:41
Ikke av meg, om så er tilfelle.
IP IP Logget
David Icke
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Mar.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Japan
Poster: 309
Sitat David Icke Svarbullet Publisert: 07.Apr.2007 kl. 23:29
Jeg drømte kanskje bare...
Don't be stupid, be a smarty! Come and join the Nazi Party!
IP IP Logget
Admin
Administrator
Administrator

Medlem siden: 05.Jan.2007
Poster: 1
Sitat Admin Svarbullet Publisert: 08.Apr.2007 kl. 00:27
Jeg har sjekket databasen, loggen og backupen. Jeg kan ikke se at noen av moderatorene har slettet innlegg som ikke er deres egne - i denne tråden eller i andre tråder de siste 3 månedene.

WM
IP IP Logget
Maria Magdalena
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Maria Magdalena Svarbullet Publisert: 20.Apr.2007 kl. 23:00
Sia er jo genial!
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 22.Apr.2007 kl. 12:13
^Bedre før, med webstore og Jesusbingo.
IP IP Logget
Knugen
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Knugen Svarbullet Publisert: 22.Apr.2007 kl. 14:08
Webstoren er der fremdeles. Klikk på leverpostei-jesusen på forsiden. Men man har jo desverre aldri kunnet bestille produktene. Skulle gjerne hatt en erection zapper.
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 22.Apr.2007 kl. 17:03
Fantastisk! Vil enda ha Jesusbingo og Instant Online Forgiver...
IP IP Logget
åsi
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat åsi Svarbullet Publisert: 20.Nov.2007 kl. 05:23
hehe sier seg selv at dere er en parodi på en menighet som heter levende ord bibelsenter på bønes i bergen. Det dere driver me er ikke å spre det kristne budskap, dere driver med blasfemi.    Å når jeg ser hvor mye energi dere har brukt på å spre piss, så sier det seg vel egentlig selv at du/ dere er noen lonere, uten venner,liv eller fritid:) stakkars
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 20.Nov.2007 kl. 11:07
Oi, en som har skjønt at det er satire! Applaus til IQ-trollet!

Men hvor får du det fra at vi bruker mye energi på dette? Jeg kan ikke snakke for andre, men selv bruker jeg kanskje en halvtimes tid daglig her inne. Og det gjør jeg fordi det er morsomt og interessant, ikke fordi jeg ikke har noe bedre å ta meg til. Du burde passe deg for å komme med tendensiøse påstander uten grunnlag i virkeligheten. Det sier kanskje litt om deg, at du bruker tid og energi på å poste et meningsløst innlegg på en nettside du åpenbart ikke liker klokken halv seks en mandags morgen.
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 20.Nov.2007 kl. 12:15
Jeg er helt uenig, åsi. Det at vi driver på her på herregud.com er jo en solid indikasjon på at vi har KJEMPEMYE fritd. Og det er også en indikasjon på at vi har mange venner. For nerder som oss kjenner alltid mange andre nerder. Og vi har absolutt et liv. Når vi i forumet her samles, noe vi gjør 2-3 ganger hver måned, så har vi coladrikkekonkurranser, vi ringer på dører og løper, vi sitter og slapper av mens vi leser bruksanvisninger, og vi forteller hvor mye vi HATER kristne og folk som har kone og barn. Vi lever rett og slett LIVET!

Så... IN YOUR FACE, åsi!

"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 20.Nov.2007 kl. 17:38
z, du er rett og slett for kul. Det blir for irriterende å vite at det midt i blant oss sitter en som har hatt sex med andre enn seg selv. Det skaper dårlig stemning.
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
squiff
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat squiff Svarbullet Publisert: 21.Nov.2007 kl. 10:58
"Når vi i forumet her samles, noe vi gjør 2-3 ganger hver måned, "

Bibelen taler om "der hvor 2 eller 3 er samlet i hans NAVN (er Han midt i blant dere)". Det står ingenting om 2-3 ganger hver måned, og Han vil følgelig ikke være å finne blant dere. Noe å tenke på? Jeg tør ihvertfall ikke å tenke på hvem som egentlig er i blant dere.
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 22.Nov.2007 kl. 21:08
Publisert første gang av squiff

"Når vi i forumet her samles, noe vi gjør 2-3 ganger hver måned, "

Bibelen taler om "der hvor 2 eller 3 er samlet i hans NAVN (er Han midt i blant dere)". Det står ingenting om 2-3 ganger hver måned, og Han vil følgelig ikke være å finne blant dere. Noe å tenke på? Jeg tør ihvertfall ikke å tenke på hvem som egentlig er i blant dere.

'-Finally breaking the chains o faith-based slavery and robotic thinking...' -RAW

http://www.newfalcon.com/b-prometheus_rising.php

-Every man and every woman is a pope.. -JR'bob'Dobbs

>>o+o<<

- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget
Stine
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Stine Svarbullet Publisert: 19.Des.2007 kl. 13:45
se: www.fastupwards.com
IP IP Logget
Ask
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Ask Svarbullet Publisert: 19.Des.2007 kl. 23:28
Hei!

Genial side, bare en liten pirketing: Det skal liksom være en protestantisk side, ikke sant? Så for å holde dere protestantiske, så burde dere ikke si at man kan kjøpe seg fri fra helvete. Det er en av de største argumentene protestantene har mot katolikkene (Martin Luther osv. osv.). Jeg er redd det er det som fører til at kristne foreldre ikke lemlester barnas øyre hånd alikevell...
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat bob Svarbullet Publisert: 19.Des.2007 kl. 23:43
>barnas øyre< Nei dette var hollandske innvandrer til USA på begynnelsen av 18 tallet. En ekstrem sekt og avart av
kalvinismen. De var DE som skar av øyrene til barna.

Maleren Vincent van Gogh vokste opp i denne sekten..

http://www.thesneeze.com/art/loose_art/vangoghear.jpg

hadde som du ser øyretrøbbel langt opp i voksen alder.

Imorgen skal jeg fortelle om hvordan 1 milliard guttebarn
vil gjennom bønn rope på Hevneren pga av tap av kroppsdel pga tru..fyll med!    
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat bob Svarbullet Publisert: 30.Des.2007 kl. 12:49
Det som vegeterer i mørket skal forfalle i dagslys.

Men dersom tilstrekkelig materie i mørket forener krefter fra milliarder av transformerte celler, vil Kraften bli formidabel. Okey, har muligens forlest meg på Lovcraft og Poe, likefullt er Kraften eller Hevneren som den nå kaller seg, fly forbanna og skal ta dem, de religiøse skrullene som har lemlestet guttebarn av et eller annet motiv i årtusener, nå er tiden for oppgjør.

Hevneren er intet annet enn gjenforeningen av forhud, forhud som har materialisert seg gjennom en alkymisk formel og som nå er tilbake, sterk, gjenforent og som sagt fly forbanna for å ha blitt skilt fra sin vert av rabbier, imamer og prestefaener gjennom mange år.

Nå er jorden tapt, natt til 31 Januar vil Hevneren slå til å sluke jorden. Om morgenen denne dagen vil en eliptisk skygge dimme solen og dag vil bli til aften, en
lyd som av fjern jokking vil lyde mellom fjell og ås idet
Hevneren, i form av en giga-forhud vil sluke denne
jorden som har forbrudt seg mot naturen i all for lang tid, intet liv vil bli spart når Hevneren fra Kosmos
omfavner kloden i et fast grep fra pol til pol, hav vil
land, mennesket skal bevre når Hevneren oppnår sin oppdemrede siste kosmiske orgasme og le som torden i det
han skjelvende trekker seg tilbake til sitt eksil i kosmos, å forlater en fuktig moder jord etter Hevnerens Armageddon er oppfyllt, for slik står det skrevet bak
toalettsetet på den lokale puben...

IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat bob Svarbullet Publisert: 30.Des.2007 kl. 12:57
Det finnes riktignok håp for noen, dersom man innen nyttår
bestiller fullt ut funksjonell latex-forhud her..

Kodeord: 'Laird of Foreskin'

http://www.circumstitions.com/Restore.html

Ingen skal lengre føle seg amputert av religionen.
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat bob Svarbullet Publisert: 30.Des.2007 kl. 21:01
En bok til dyrisk begjær. Skrevet av en bekjent som lyder navnet Chris eller Tetragammemon blant anonyme..

http://www.amazon.com/Rebels-Devils-Psychology-Christopher-Hyatt/dp/1561841536

IP IP Logget
strayder
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 08.Jan.2008
Poster: 79
Sitat strayder Svarbullet Publisert: 08.Jan.2008 kl. 11:15
Har skummet igjennom forumet her og må si at jeg holdt på å le meg skakk. En konge side, helt enkelt. Jeg legger også merke til at alle de som ikke syntes siden er fult så konge bra er ikke registrerte brukere, eller missbrukere.... Hmm. Hva er de redde for egentlig? At siden her skal rapportere dem til presten deres? :D

Nei stå på, vi trenger en motpol til kristen galskapen her i landet! Har vært inne på et par kristne sider som virkelig fikk meg til å grøsse over mega ignoranse, forhånds dømming og selv forherligelse! Skremmende syntes jeg at de klarer å få folk med på slikt! De må jo være så inn i gampe r*va hjerne vaskede at en nesten lurer på å kontakte presten/mesteren/forkynneren deres for å høre hvor de kjøper såpa.... Må jo være glimrende å vaske bilen i mener jeg.... :D
IP IP Logget
Tiramago
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Tiramago Svarbullet Publisert: 22.Jan.2008 kl. 21:50
LOL! seriøst, dette har vært dagens oppmuntring å lese tingene som står her! ler meg nesten i hjel :D
tusen takk for å lagen denne geniale siden. har hatt en gørr-kjedelig dag, så å lese dette var en skikkelig oppmuntring. har aldri vært borte i siden så "religiøs" som dette ... om jeg kan kalle den det da :P
IP IP Logget
Side  av 4 Neste >>
Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum