Herregud.forum: Soga om Haren och Gud
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Kristendommen
 Herregud.forum >Diskusjoner >Kristendommen
Meldingsikon Innlegg: Soga om Haren och Gud Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Rectuz
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 11.Jun.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Kiribati
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
Sitat Rectuz Svarbullet Innlegg: Soga om Haren och Gud
    Publisert: 11.Jun.2010 kl. 23:37
I en tid med myche drap och sado skjedde det store at gud var så arg. I det ytre kaukasus var der ein gjeng stutar som hadde gjenge seg noko vill, medan dei var på vei til beitemarkane utanfor judea. Dei hadde på sin veg, vore årsakinga til all den drap och sado som for som eit bredt belte fra det heilage land og mot kaukasus. Disse stutane var av edel rase, ein rase som berre åt og vandra når mørke fall på. Og hadde vore ansett av Hriznat Havj i det heilage land som det gjevaste husdyr i manns minne. Ryktet skal ha det til at dei dukka opp like etter Johannes døparens fødsel.
No fleire hundre år etter, hadde dei vandra til ytre kaukasus, og på sin veg latt dei store marker grød bli ete opp til folks forferding når dei vakna neste dag. Dei hadde vore veldig arg, og gydd laus på naboen. Dei forakta naboen, lik dei forakta naboens grøne mark.
Gud såg dette och han var myche arg! han vart så arg at han vandra i ei ellipseforma bane. Efter nokre år med vandring i bane såg han inkje noko anna utveg enn at taka livet frå dei grale stutar. Han lot sin vrede hagle over dei, det hagla och svor i lang tid. Det gud inkje hadde lagt merka til var at stutane hadde legi seg over eit harebol. Noko vrede kom igjennom skrottane och fekk harane til at evolusjonere.
Frå den tid har harane vore eit syndens dyr, som berre har fare med ugang, och spotta guds billete.

Dette synet viste seg for mitt andlet for nokre år sidan, medan eg var ute och kjøpte egg. eg kom meg ikke så langt som å kjøpe egg, i eit vegkryss øst for eden, snublet eg i ein liten kvist, i fallet synte gud meg denne visjon.
O hage vage bage og tage!
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum