Herregud.forum: S.O.B's Avdeling for barne og ungdomspsykiatri.
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: S.O.B's Avdeling for barne og ungdomspsykiatri. Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 107
Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Innlegg: S.O.B's Avdeling for barne og ungdomspsykiatri.
    Publisert: 25.Mar.2010 kl. 15:55
Dette er en post for å tilfredsstille Tokio Hotell fans, og andre, som mener de har forstått hva disse sidene handler om, men fortsatt har behov for å kverulere.
IP IP Logget
TH BILL FAN#1
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 26.Mar.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Mariana Islands
Poster: 0
Sitat TH BILL FAN#1 Svarbullet Publisert: 26.Mar.2010 kl. 17:40
Hei=)
Et lite spørsmål, er du dum eller bare later du som??
MONSOON
IP IP Logget
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Publisert: 26.Mar.2010 kl. 17:56
Endelig en kunde!
Det er fint du er motivert for behandling, men med tanke på konsultasjonshonorarene jeg tar, vil jeg anbefale litt mer relevante spørsmål. For å svare på det du spør om; Nei, jeg regner meg ikke som dum, men det er selvsagt en subjektiv vurdering. Det viktige her er jo ditt forhold til virkeligheten, så hvis du bare kunne forklare meg hva du tror dette handler om kan vi få denne behandlingen overstått på null tid.

IP IP Logget
TH BILL FAN#1
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 26.Mar.2010
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Mariana Islands
Sitat TH BILL FAN#1 Svarbullet Publisert: 11.Apr.2010 kl. 16:24
Hahaha=D
Du er virkelig dum du!
Hvorfor skal du leke psykolog, når det er du som virkelig trenger en. Du burde virkelig vurdere å oppsøke en...
Bare ett vennskapelig tips;)
MONSOON
IP IP Logget
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Publisert: 11.Apr.2010 kl. 17:50
Kjære Tokio Hotel fan.

Hyggelig at du tok deg tid til litt terapi.
Du velger selvfølgelig selv hvordan du vil bruke tiden din her, men jeg vil likevel skissere to muligheter for den videre behandlingen:

1. Du fortsetter å kalle meg dum og en syk, overkristen jævel. I retur retter jeg opp i din håpløse omgang med morsmålet, forteller deg at Bill er en jente samt klasker deg i hodet med bibelvers.

2. Du spør meg i høflige former om ting du lurer på og tar opp ting du måtte være uenig med oss i. Til gjengjeld prøver jeg å svare seriøst og konstruktivt.

Valget er som sagt ditt, men all erfaring sier at alternativ to er det mest produktive.

Måtte Gud lede deg i ditt valg. Amen!
IP IP Logget
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Publisert: 19.Mai.2010 kl. 20:44
Så ble det stille i fjøset for å si det slik.
Jaja, eller UGH-
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 23.Mai.2010 kl. 13:40
Hvis du er ledig saa kan du kanskje hjelpe meg litt? Jeg proever.

Hvordan kan man kaste en ball saa hardt man kan og saa faa den til aa komme tilbake, dette uten at man har festet noe i ballen eller at den spretter i noe ei heller at noen plukker den opp og kaster den tilbake?

Kan du hjelpe meg med dette blir mitt stakkars liv mye enklere.

MvH
Asmodeus
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Kristian F
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 11.Mar.2009
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Slovakia
Sitat Kristian F Svarbullet Publisert: 23.Mai.2010 kl. 21:42
What comes up comes down.

Kast ballen rett opp, gjør noen kjappe beregning angående vindretning, jordas rotasjon samt eventuell skru på ballen.. så skal du nok klare og få den rett tilbake til deg selv.

Hadde vi begge vært religiøse hadde jeg i tillegg anbefalt forbønn/ofring før kastet, men dette burde være unødvendig siden Newton forklarte det meste som er å forklare rundt dette forsøket for ca 400 år siden.

Lykke til.
IP IP Logget
Kristian F
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 11.Mar.2009
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Slovakia
Sitat Kristian F Svarbullet Publisert: 23.Mai.2010 kl. 22:11
Kan jo nevnes at ditt innlegg satte meg på sporet..
IP IP Logget
MAC-hiavelli
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat MAC-hiavelli Svarbullet Publisert: 23.Mai.2010 kl. 23:08
Jeg tror Kristian er inne på noe her, selv om premissene kanskje er litt på jordet.
Kast ballen av full kraft rett opp, og sats på å få den i hodet. Kjetterske ideer av Newton og andre er selvfølgelig helt villfarne.
Menigheten satte ned en hurtigarbeidende komite i 1978 angående jordens form (rund eller flat), og før den har konkludert er alle hypoteser bare bortkastet.

Det kan selvfølgelig ikke skade å fyre igang et realt sonoffer før du går løs på eksperimentet.
En grei oppskrift finnes i 2. Mosebok 29: 39,41.
Her trenger du to lam, en tiendedels efa hvetemel (ikke sammalt), en fjerdedels hin olje av oliven (kaldpresset), et ildoffer med en duft som behager Herren og til drikkoffer en fjerdedels hin vin. Her har det vist seg at det bare er orginalvarer som duger, ikke prøv deg med noen kjip kartongvariant!

Lykke til.

Redigert av MAC-hiavelli - 23.Mai.2010 kl. 23:23
Blasphemy is a victimless crime.
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 25.Mai.2010 kl. 17:34
Tusen takk for hjelpen deres, dette har virkelig gjort noe godt med livet mitt. Lenge leve Jesus Kristus.

Kan ellers svare litt paa spoersmaalene deres, anden paa bilde er min kone. Jeg er ikke en Stokkand selv, men kjaerlighet kjenner ikke raseskiller. Selv om vi blir utsatt for ubehageligheter. Det er derfor jeg maa sitte aa skrive paa en maskin i utlandet, men Gud drar oss gjennom dagen. Lenge leve Frelseren som doede for oss! Ellers heter jeg Ole Jacob som god and jeg er, mens Asmodeus er navnet jeg bruker her paa siden der jeg snakker om Gud i himmelen, jeg foeler vertfall at Engelen Asmodeus sitt navn er et godt et.

Maa fred vaere med dere, og alle deres dager bli opplyst av Jesus Kristus vaar frelser!

Redigert av Asmodeus - 25.Mai.2010 kl. 17:37
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum