Herregud.forum: Dere skremmer meg
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Dere skremmer meg Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
mummiez
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 09.Okt.2009
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 0
Sitat mummiez Svarbullet Innlegg: Dere skremmer meg
    Publisert: 09.Okt.2009 kl. 16:42
Dere er en skremmende gjeng mennesker.
Leste litt på artiklene på forsiden og maken til sneversyn og feberfantasier har jeg ikke sett maken til i mitt lange liv.

"Som vi har påpekt mange ganger før vil man aldri finne en kur mot AIDS så lenge menneskene velger å ignorere Gud.Selv de minste barna i vår menighet vet at dette er fakta som er vitenskapelig dokumentert."
Vitenskapelig dokumentert!!!!

"Dette vil føre til at hundrevis av barn ønsker å følge Juritzens eksempel og dermed blir enda flere homofile."
Det smitter vel ikke gjennom TV? Eller?

"Obama er Antikrist"
Etter den påstanden turde jeg ikke lese mere....
Er redd for at jeg blir smittet av galskapen her. Dere er vel ikke voldelige også?

Redigert av mummiez - 09.Okt.2009 kl. 16:43
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 09.Okt.2009 kl. 18:17
Vi har logget din IP-adresse. Vi har kontakter i Nextgentel som allerede har gitt oss ditt navn og din adresse. Vi kommer allerede fra i kveld til å sende våre kontakter i Stavanger til å holde øye med huset ditt. Vi er villige til å slutte å følge etter deg, dersom du er villig til å gi et ekstrabidrag i kollekt, eventuelt gi tiende av din lønn til oss.

Jesus elsker deg!

Vi skal be for deg!

Redigert av Webmaster - 09.Okt.2009 kl. 18:19
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 12.Okt.2009 kl. 09:45
Publisert første gang av mummiez

"Dette vil føre til at hundrevis av barn ønsker å følge Juritzens eksempel og dermed blir enda flere homofile."
Det smitter vel ikke gjennom TV? Eller?

Jo. Det er vitenskapelig dokumentert!
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
strayder
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 08.Jan.2008
Poster: 79
Sitat strayder Svarbullet Publisert: 11.Jan.2010 kl. 09:18
Det er riktig, slik grums smitter! Det er vitenskapelig bevist at når gode kristne mennesker får høre at det ikke er noe galt med homofili så får de en unevnelig trang til å prøve dette selv. Trangen melder seg ene og alene fordi gud har gjort dem, de kristne, usikker på sin egen legning og dette slår gjerne ut i at de selv har lyst på feil lunken tarm...

Sekulære har ikke noen gud til å fortelle dem dette og de er derfor mer sikre på sin seksuelle legning. Selvfølgelig kan sekulære bli skinke ryttere også, ikke noe galt i det, men de har altså ikke den unevnelige trangen de religiøse får når de tror at homofili er ok. Det smitter mer på kristne for å si det slik.

Men fortvil ikke, Arve Juritzen er jo en kjekk kar og slettes ikke den verste du kan få i hekken, jeg har da sett homoseksuelle så stygge at jeg har sett styggere bare en gang, men de sto til gjengjeld i bånd. Eller hva med han derre ny homoen som sto frem nå, sturla et eller annet? Han er da et pent menneske og ikke noe å skamme seg over, syntes du ikke? Jeg syntes faktisk det er verre med lespiske jeg, for jeg klarer aldri å fri meg fra tanken på at så mye deilig lamme kjøtt går rundt der til ingen, for meg og andre menn ihvertfall, nytte. Bedre med bifile kvinner da, for da gjør de ihvertfall litt nytte....

Nei, la oss heller be om at rumpelukt og hull som ser ut som ballong knuter ikke gjør oss kåte og at Herren bevarer våre bakender slik at den kan brukes til det den skal brukes til, nemlig å drite!

Pease og herren være nådig i all evighet, som er ganske lenge.

Redigert av strayder - 11.Jan.2010 kl. 09:19
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum