Herregud.forum: Melding om flytting
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Aktuelt
 Herregud.forum >Diskusjoner >Aktuelt
Meldingsikon Innlegg: Melding om flytting Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Innlegg: Melding om flytting
    Publisert: 31.Mar.2008 kl. 19:55
Flere av disse innleggene er Off-topic og ikke aktuelt. Jeg kommer til å flytte disse over til der hvor de hører hjemme.
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 31.Mar.2008 kl. 23:32
Jeg vet ikke om du prøver å morsom eller sarkastisk eller noe men flere slike innlegg i fra deg og jeg banner IP'en din og hele resten av fylket i bann.

FOR ALLTID!!!

Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 09:57
Er du seriøs herr missing link? for slik jeg ser det er det z du kjefter på og han er jo snill som et lite sort får
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 12:32
Publisert første gang av Asmodeus

Er du seriøs herr missing link? for slik jeg ser det er det z du kjefter på og han er jo snill som et lite sort får

Jeg skrev det ikke første april for å si det sånn.

IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 14:43
Når det er så mye vondt blod mellom oss faste, så får jeg rett og slett lyst å legge ned hele siden. Kan vi ikke bare være venner alle sammen?

*trenger koz*

Og for de av dere som er unge og ikke skjønner norsk:
|\|år d37 3r Så MY3 \/0|\|d7 Bl0D m3Ll0M 0Ss pHAs73, sÅ pHÅR J39 R377 09 sl377 Lys7 å L3993 |\|3d H3l3 s1d3|\|. kA|\| \/1 1KK3 BAR3 \/æR3 \/3|\||\|3r aLl3 saMm3|\|?

Redigert av Webmaster - 01.Apr.2008 kl. 14:45
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 15:32
Leste forresten Kapital i dag, la merke til at de omtalte menigheten som en kult.

IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 18:49
Jeg er ikke helt fornøyd med at journalisten vred veldig på mine uttalelser. Hun la til og med sitater i min munn, som jeg aldri har sagt. Jeg sa for eksempel ikke at jeg er i våpenhvile med Levende Ord, jeg sa kun at jeg ikke anser på Levende Ord som en mye mindre innflytelsesrik menighet nå, ettersom de har mistet halvparten av sine medlemmer. Jeg sa overhodet ikke noe om at denne menigheten var halveis begravet i jorda. Da journalisten spurte om jeg hadde planer for påsken, sa jeg at det hadde jeg egentlig ikke. I hvertfall ikke for Herregud.com. Setningen om Jesus lever og påsken er avlyst, sa jeg aldri. Ren konstruksjon fra journalistens side.

Men jeg synes totalt at det var en grei nok artikkel. Norske journalister har alltid vridd på sitater, og gjør dette som regel. Jeg har også gjort det selv utallige ganger. Man sexifiserer saken og spisser sitatene for å gjøre den mer lesbar.

Redigert av Webmaster - 01.Apr.2008 kl. 18:50
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 19:19
Publisert første gang av Webmaster

Jeg er ikke helt fornøyd med at journalisten vred veldig på mine uttalelser. Hun la til og med sitater i min munn, som jeg aldri har sagt. Jeg sa for eksempel ikke at jeg er i våpenhvile med Levende Ord, jeg sa kun at jeg ikke anser på Levende Ord som en mye mindre innflytelsesrik menighet nå, ettersom de har mistet halvparten av sine medlemmer. Jeg sa overhodet ikke noe om at denne menigheten var halveis begravet i jorda. Da journalisten spurte om jeg hadde planer for påsken, sa jeg at det hadde jeg egentlig ikke. I hvertfall ikke for Herregud.com. Setningen om Jesus lever og påsken er avlyst, sa jeg aldri. Ren konstruksjon fra journalistens side.

Men jeg synes totalt at det var en grei nok artikkel. Norske journalister har alltid vridd på sitater, og gjør dette som regel. Jeg har også gjort det selv utallige ganger. Man sexifiserer saken og spisser sitatene for å gjøre den mer lesbar.

Jeg har bare vært i avisen en gang, da jeg var i kystvakten, og da ble nesten hele artikkelen fremstilt som det var jeg som lirte av meg det ene og det andre.Men jeg sa faktisk ingenting. Jeg nikket kanskje litt, svarte ja og nei etc, men jeg sa ingenting av det hun skrev. Endel av det hun skrev hadde heller ikke blitt nevnt. Jeg syntes likevel det var greit nok da det bare var en filleting det handlet om.

Men da jeg leste det med påske så syntes jeg faktisk du var ganske morsom. Det trodde jeg faktisk var deg, og så var det hun. Kanskje jeg kan bli hennes disippel.

IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 20:06
Hehe, det var bare det med begravet i jorden og det med påsken hun tok seg store friheter med. Resten står jeg for. Men du må gjerne bli hennes disippel. Jeg er en dårlig messias.

Redigert av Webmaster - 01.Apr.2008 kl. 20:07
IP IP Logget
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Sitat Webmaster Svarbullet Publisert: 01.Apr.2008 kl. 23:42
En ting til. Det står - husker ikke helt ordlyden nå - at jeg mener at jeg har mye av æren for at Levende Ord fikk halvert medlemsmassen sin. Det er også å strekke det jeg egentlig sa ganske langt. Jeg sa til journalisten at jeg liker å tro at jeg har hatt en ørliten og indirekte påvirkning, men at dette sannsynligvis i hovedsak gjaldt hvordan UTENFORSTÅENDE ser på denne menigheten.
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum