Herregud.forum: Tokio Hotelkidsa strikes back
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Tokio Hotelkidsa strikes back Svar Nytt Innlegg
Side  av 3 Neste >>
Forfatter Melding
Webmaster
Administrator
Administrator
Profilbilde

Medlem siden: 12.Mar.2003
Online Status: Frakoblet
Poster: 419
Sitat Webmaster Svarbullet Innlegg: Tokio Hotelkidsa strikes back
    Publisert: 02.Mar.2008 kl. 19:03
Jeg innrømmer det med en gang. Jeg skrev saken om Tokio Hotel utelukkende fordi jeg hadde mistanke om at med å kødde med disse, så ville jeg få en samme reaksjon som den gangen jeg køddet med Ringenes Herre. Og la oss si det på denne måten... skiten har virkelig truffet viften. Da jeg i dag sjekket tilstanden til denne nettsiden etter noen dager borte, så fikk jeg en følelse av å være vitne til noe uvirkelig. Jeg forventet noe som dette, men ikke i den målestokken som vi nå kan se på kommentarseksjonen til saken om Tokio Hotel.

Denne helgen har det vært mer enn 2000 unike brukere innom Herregud.com, i hovedsak for å uttrykke sin misnøye med "Morten Sæle". Til sammen har det i perioden torsdag - lørdag denne uken vært 8659 sidevisninger. Selve Tokio Hotel-saken har blitt vist mer enn 3500 ganger siden den ble publisert for et par uker siden. Emokidsa har tatt av! Og ikke en av dem har forstått poenget med Herregud.com. Vi har rett og slett opplevd en tsunami av emoer her! Vakrere kan det jo ikke bli!

Veldig mange av de besøkende har blitt referert fra Nettby.no. Jeg har ingen konto der, er det noen har det, og som kan sjekke hvilken side som har generert all denne trafikken til oss denne helgen?
"Jomfruhinna må ikkje rørast, då blir det baluba." - Strannix
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 02.Mar.2008 kl. 19:27
Har prøvd å finne en gruppe på Nettby som kan generere så mange treff, ikke lett.

Først søkte jeg på Tokyo Hotel, men selv om vi teller gruppene som hater dette bandet kommer ingen grupper over 50 medlemmer.
Så prøvde jeg Emo, men rent bortsett fra "Emoens nasjonaldag - skjærtorsdag" kom ingen grupepr så høyt opp i brukere.
Søk på "herregud" gjorde heller ikke mye godt når det gjelder å finne over 2000 mennesker.
IP IP Logget
Evangelisten
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jun.2003
Poster: 179
Sitat Evangelisten Svarbullet Publisert: 05.Mar.2008 kl. 08:46
Har ikke nettby selv heller, men gjorde et par soek:

http://www.nettby.no/community/article.php?id=918879&community_id=327473
Who the "heck" was he?
IP IP Logget
Sara :)
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Sara :) Svarbullet Publisert: 07.Mar.2008 kl. 14:03
Jeg skrev "hey din skitne lille prest" innlegget ^^
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 03.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Poster: 462
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 08.Mar.2008 kl. 03:45
Jeg hadde ikke lest disse artikkelene. Veldig morsome.

Emo-kiz lizzom.

Har noen av de ovennevnte kidza hatt nok follow-through til å gå til sak ennå?

IP IP Logget
Mr E
Hyperaktiv
Hyperaktiv
Profilbilde

Medlem siden: 07.Mai.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 63
Sitat Mr E Svarbullet Publisert: 10.Mar.2008 kl. 08:56
Fantastisk =)
Religious moderates betray faith and reason equally.
IP IP Logget
-.-'
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat -.-' Svarbullet Publisert: 12.Mar.2008 kl. 19:24
Du er tragisk du -.-'

liker tokio hotel jeg :D
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 13.Mar.2008 kl. 00:31
Du e misslykka, du
Du har’kje håb her i livet
Øvealt må du snu
Nå kan eg se kos du har det
Heng deg opp i et tre
Det e’kje mer du kan venta på
Blir du redd, så kom ner
Det e’kje mer du ska tenka på
Eg prøve bare å hjelpa deg
Meg må du hilsa på
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
Bitch
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Bitch Svarbullet Publisert: 13.Mar.2008 kl. 19:16
nei nå kan du dra til langt vekkistan jeg protesterte på den shitten du skrev og jeg er ikke EMO engang IDIOT!!!!!!!!
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Lao People's Dem. Rep.
Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 13.Mar.2008 kl. 23:20
Gother da, same shit. Vi vet jo ikke hva alle hedningene foretrekker.
IP IP Logget
Mr anonym
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Mr anonym Svarbullet Publisert: 14.Mar.2008 kl. 18:51
haha, konge artikkel=) Keep up the good work!
Og bye the way emo kids, det er ikke lov å true folk på livet ifølge norsk lov...
IP IP Logget
sara
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 25.Mar.2008
Poster: 0
Sitat sara Svarbullet Publisert: 25.Mar.2008 kl. 20:00
Hvis noen av dere brukere på forumet har nettby, kan dere såke på brukernavnet "lik" her ser dere et eksempel på EMO. Hvis du søker på brukernavnet "h0tchick", finner du søstra mi, th fan, å overhodet ikke EMO.
Selv om det er dette dere tror, må dere holde dere til FAKTA å ikke deres hjerne, når dere skriver artikkler :) Å fakta sier at ikke alle TH fans trenger å være EMO/gother, faktisk, så har 89% av medlemmene i den aller største fangruppa på nettby, blondt hår, å bruker kun mascara, som overhodet ikke tilhører noen emo/gother stil. Dette er FACTS. Fakta er også at Bill Kaulitz har hat sex med ei jenta før. Å ja jeg mener: Putte penis inn i sjeden!" Derfor kan han umulig være en jente, eller hva?
Med dette må dere selv se hvor lite fakta dere holder dere til. Dere skriver artikkler ut i fra deres hoder, tanker å meninger. Det er neppe lov. Selvfølgelig skal dere få lov til å synes at TH er en gjeng med jenter, å at vi TH-fans er emo og gothere, men dere trenger vell ikke å lage ett så stor oppstyr av det? Det er nesten som dere har en sterk tvang til å være spydig mot det andre fryder seg over.
Dessuten, så kan jeg nevne at Jeffree Star ligner på ei jente. Søk på google etter han, så får dere et lite sjokk. ;O)
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 25.Mar.2008 kl. 20:55
Hvor får du tallene fra? 89%? Ellers lurer jeg på hvor du fant ut at herr Bill hadde hatt sex med en jente. Har du sett en film?

Tror heller det er du som sliter med fakta...
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Publisert: 25.Mar.2008 kl. 21:13
INGEN TH KONSERT I OSLO!
Hurra, igjen er våre bønner blitt hørt!
Den noe androgyne vokalisten, Bill Kaulitz, sliter med stemmebåndet, og vil kanskje aldri kunne synge igjen!
Jesus har i sin allmektige visdom grepet inn slik alle vi i menigheten har bedt om.

Jesus seirer - alltid! HALLELUJA!
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 27.Mar.2008 kl. 19:04
Hallelujah bror(eller far)

Tilbake til (G)Hotchick.
Jeg sliter litt med å tro på "faktaene" du fremlegger, og det snør en viss plass før jeg begynner å bevege meg inn på nettby.

Hvis ikke du, eller søstra di har hatt sex med Billie Jean Kaulitz så har jeg også vanskelig for å tro på dette som absolutt faktuelt. Spesielt siden jenter ikke har penis. Han kan jo alltids være Shemale. Jeg tror nesten vi må konkludere med det, i mangel av sterke beviser for det ene eller det andre.

Edit: Jeg bør for ordens skyld nevne at en Shemale er en tvekjønnet person.

Redigert av Svaliant - 27.Mar.2008 kl. 19:05
IP IP Logget
Jeg er GUD
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 01.Mar.2008
Poster: 39
Sitat Jeg er GUD Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 16:29
Nå har det seg sånn at ingen vil noen gang bli enig om hva slags musikk som er best. Men jeg synes personlig at dere ikke kan si hva ungdommer skal høre på, fordi; det bestemmer de selv. Det er en personlig følelse som gjør deg glad. Hva en ungdom velger å høre på, er opp til dem, å ikke andre. Det folk synes gjør dem glad kan dessuten gjøre andre sur. Sånn er det bare.

Denne diskusjonen blir som å diskutere religion. Man blir aldri enige.
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 19:13
Så utgangspunktet er at man ikke blir en person før man blir voksen. Det kan jeg ikke si meg enig med. Mennesket er i utvikling hele tiden. Det kan hende du blir WHAM-fan på dine gamle dager for alt du vet.
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 07.Jan.2007
Poster: 194
Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 21:24
Publisert første gang av z

Publisert første gang av Jeg er GUD

Men jeg synes personlig at dere ikke kan si hva ungdommer skal høre på, fordi; det bestemmer de selv.

Ungdommer er for dumme til å vite hva de har lyst til å høre på og de fleste av dem oppdager ikke virkelig musikk før de er voksne.

Har vært ihuga AC/DC, black sabbath og pink floyd fan siden i en alder av 13 år.
Anser du disse bandene som ikke virkelig musikk, med tanke på at jeg var fan av dem i en tidlig alder?

Eller går jeg under en skjelden gren?
Tviler.

Det finnes faktisk unge med god musikksmak, z, bare utrolig synd med denne emo-bølgen.
Jesus er veien, bruk piggdekk
IP IP Logget
Lusifers hore
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 07.Jan.2007
Poster: 194
Sitat Lusifers hore Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 21:27
Publisert første gang av the27thvoice

...Så prøvde jeg Emo, men rent bortsett fra "Emoens nasjonaldag - skjærtorsdag" kom ingen grupepr så høyt opp i brukere.

Haha, skjærtorsdag!
Jesus er veien, bruk piggdekk
IP IP Logget
Fredrik HT
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 30.Mar.2008
Sitat Fredrik HT Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 23:01
Mitt første alvrolige svar her:

Jeg liker:

Arcade Fire
Arctic Monkeys
Babyshambles
The Clash
Death Cab for Cutie
The Enemy
The Killers
The Kooks
The Libertines
Nirvana
Modest Mouse
Razorlight
The Wombats

Forøvrig vil jeg si at alle disse drittungene som hører på såkalt EMO musikk fortjener å komme seg til helvete. EMO skammeligjør god musikk, og det er helt latterlig hvordan de kler seg.

At Death Cab For Cutie, som spiller melodisk og pent blir sammenlignet med bråkete slit my throat band som:

Fall Out Boy
Jimmy Eat World
My Chemical Romance
Tokio Hotel
The Used
etc.

er skammelig.

Har noen flere band jeg liker, men følte ikke for å nevne alle.
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 23:15
Haha Z.

Jeg likte også disse bandene da jeg var rundt 13-14 år. Jeg liker dem fortsatt. Likevel er vel musikksmaken relativ til alder, setting, tid og noen ganger er den konstant.

Det er mange som digget Clapton på 60-70 tallet som er dritt lei nå og det er også mange som først nå begynner å like ham men har mislikt ham tidligere.

Hvis det tok tid for deg å venne deg til "voksen musikk", hva likte du da du var en liten kid? Take That, Mc Hammer og Vanilla Ice?

IP IP Logget
Fredrik HT
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 30.Mar.2008
Sitat Fredrik HT Svarbullet Publisert: 30.Mar.2008 kl. 23:34
Hvis du ser vekk fra mainstreamband, så finner du disse. DE fleste er britiske.

IP IP Logget
Jeg er GUD
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 01.Mar.2008
Poster: 39
Sitat Jeg er GUD Svarbullet Publisert: 31.Mar.2008 kl. 17:55
Bare til info så er Bill Kaulitz nå operert, å operasjonen var en suksess. Bill kan nå begynne å bygge opp stemmen igjen å det vil ikke ta lang tid før de kommer til norge :)
Hurra, MINE bønner er blitt hørt!

Ang. at man ikke er person før man er blitt voksen;
Når man er konfirmert, feirer vi overgangen fra barn til voksen. Så konkret er jeg voksen, for jeg er konfirmert i kirka :D Så jeg vet hva slags musikk jeg skal høre på, å det er Tokio Hotel :):)
IP IP Logget
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Publisert: 31.Mar.2008 kl. 19:14
Publisert første gang av Jeg er GUD

Bare til info så er Bill Kaulitz nå operert, å operasjonen var en suksess.....)

Det var godt å høre. Vi gleder oss til å se de nye bildene av henne. Søtere enn noengang vil jeg anta.
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
Svaliant
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat Svaliant Svarbullet Publisert: 31.Mar.2008 kl. 21:27
Jeg synes for det første at det sier mye om Z at han påberoper seg å ha den absolutte musikksmaken. Den eneste som alle mennesker burde ha. Likevel skal man ikke høre på mainstreammusikk.

Jesus er helt positiv til kjønnsskifte. Da han våknet etter tre dager i operasjonshulen var han Jesusanne i 40 dager før han ble hentet hjem.
IP IP Logget
Side  av 3 Neste >>
Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum