Herregud.forum: Jeg sier mitt, jeg sier det som det er.
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: Jeg sier mitt, jeg sier det som det er. Svar Nytt Innlegg
Forfatter Melding
Julia
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Julia Svarbullet Innlegg: Jeg sier mitt, jeg sier det som det er.
    Publisert: 29.Feb.2008 kl. 22:48
Hvis dere gidder å lese dette blir jeg imponert, men før du gir opp så kan jeg si at dette er sannheten.

Jeg sier mitt, jeg sier det som det er.

Ringenes Herre - en unødvendig tullefilm:

Fremdeles vil jeg minne på at jeg er troende, å bare for å gjøre dere sint sitter jeg å hører på Turboneger - City of Satan når jeg skriver. Til å begynne med kan jeg si at dere/du skal sjekke fakta før du begynner med dritt slenging. Nå skal jeg kommentere å rette. Enjoy. "Den Harry Potter-inspirerte filmen Ringenes Herre" Ringenes Herre ble skrevet av J.R.R Tolkien MANGE år før Harry Potter ble skrevet. "Ikke før har Joane Rowling sine bøker ødelagt tusenvis av barnesinn over hele landet" JK Rowling har ikke ødelagt barne sinn, hun har gitt oss en bedre fantasi. "så kommer en ny forfatter og ødelegger det lille som måtte være igjen av gudsfrykt og respekt for den 1000 år gamle kristne tradisjonen i Norge" J.R.R Tolkien er ikke ny. Han er gammel å dø. Han skrev Ringenes Herre takket være historier å myter som allerede eksisterte før han skrev bøkene. Det er fantastiske bøker å filmer. "J.R.R Tolkin er det nye skuddet innenfor fantasy-litteraturen" John Ronald Reuel er ikke ny. Bøkene har mest sansynelig eksistert lenge før jeg ble født, å mange før det har lest dem. "Dette betyr nok at bøkene er vondere og at de vil rive ned enda flere moralske pilarer i vårt samfunn, og gjøre barn enda mer nysgjerrige på okkultisme og homofili." Hvis du har sett filmene har du sikkert fått med deg at det ikke er noen homofile i disse filmene. "Vi klarte å lide oss i gjennom Harry Potter, men Ringenes Herre ble for mye. Harry Potter å Ringens Herre handler om å ødelegge ondskapen i verden. "Man må jo begynne å lure på hvorfor Jesus ikke nevnes med et ord i disse filmene" Fordi disse er ikke Jesus filmer. "Ringenes Herre og Harry Potter har kun et mål, det er å få alle barn og ungdommer til å glemme at Jesus døde for oss på korset." Ingen glemmer at Jesus døde for oss, men dere får folk til å ønske at de var ateister. Filmene har ingen onde mål mot folk, tvert imot. De handler om å ødelgge ondskapen. "Men vi kan ikke annet enn å le av disse filmene" Vi kan ikke annet enn å le av dere. "Men disse mine fiender som ikke vil at jeg skal være deres konge, før dem hit og hugg dem ned for mine øyne" Jesus var ingen ond person, men hvis han virkelig sa det å dere kan bevise det er jeg offisielt ateist. "Vi oppfordrer alle til å slutte å lese bøker av Tolkin og Rowling, før det er for sent." Tolkien å Rowling er begge fantastiske forfattere. "Framtiden er avhengig av at dere innser at Jesus døde for alle mennesker" Framtiden er avhengi av at folk slutter å dømme andre mennesker. Når vi slutter med det så blir alt mye bedre. "De som ikke griper Jesus skal du drikke av Guds vredes-vin, som er skjenket ublandet i hans harmes beger, og de skal pines med ild og svovel for de hellige englers og for Lammets (Jesu) øyne, og røken av deres pine stiger opp i all evighet, og de får ikke hvile dag eller natt" Dere burde skamme dere. Dere fortjener dette, selvom Gud ikke er sånn. Gud tilgir, respekter det. Gud er god å skal elskes, men ikke fryktes. Djevelen skal fryktes. Når dere frykter Gud er det sånn om at dere gjør han om til djevelen. Skam dere.

Advarer mot Tokio Hotel:

Ikke misforstå meg på dette... Jeg er troende, MEN! Tokio Hotel er ikke noe "heavy metal" band, det er emo. My chemical romance er det samme... De begge er forferdelige band, men jeg kan godt si at jeg hører på mer "satanistisk" musikk en de lager, men jeg er fremdels kristen. Bare ikke så dumme som dere er som ikke kan skjønne at jorda er mer enn 6000 år gammel. Homser kan godt gifte seg hvis du spør meg... Den "innbilte smerten" deres kan virke ganske ekte for dem, så defor må de jo få låvt til å være så stygge som de bare måtte ønske. Grunnen for at folk har langt hår nedfor øynene er fordi mange syntest at det er pent. Dere må huske at dette er musikk, ikke noe "ta over verden" greie. Folk gurde få lovt til å høre på hvafaen de måtte ønske å nok med det. Det dere har fått Gud til å høres ut som er en jævla idiot. Gud mener at man skal elske alt å alle, så hvorfor skal vi da ikke respektere homofile? Homofile er mennesker sånn som oss, å burde få lovt til akkurat det vi får lovt til... Det dere gjør er faktisk mer satanistisk enn det Tokio Hotel å MCR gjør. Jeg mener Gud eksisterer, men ikke på den måten dere tror. Ja herregud, jeg er helt enig... Dere må da forfaen skjerpe dere litt å komme ut av 1800 tallet. De har ikke direkte budskap om at man ikke skal ta ansvar, eller at man skal drepe. Den Gud dere tror på er en som får mannfolk til å misshandle kvinner fordi bibelen sier det. Jeg mener at jeg tror på den EKTE Gud. Dere vet... Han som er GOD å ikke OND. Jeg har så forferdelig mye mer å si om dette, men jeg gidder virkelig ikke å skrive mer. Faen ta dere.

Bønn seiret over Ringenes Herre:

Tolkien var gammel derfor døde han. Gud dreper ikke folk i hytt å pine. W.A.S.P skrives forreZten med s... Disse er ikke satanistiske. Kiss sin "Hotter than hell" er en sang om at hun er det. "HOT" er det samme som å si at noen er veldig fin.

Disse folkene prøver å innbille oss at alt annet en det de har bygd opp er ondt! IKKE hør på disse! Ha din egen tro å ALDRI ta noen annens fordi du er nødt! Gud vil at du skal ha din egen tro om han. Selvom deres er helt feil så er vi nesten nødt til å respektere troen deres, men vi kan fremdeles håpe på at de dør en smerteful død.
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 136
Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 01:39
Dette svir i øynene mine, jeg har mest lyst på en rød penn som jeg kan bruke til å rette opp alle dine skrivefeil, særskrivinger og og/å-feil.

Vær så snill, skriv dette igjen, på bokmål, nynorsk, engelsk, svensk eller dansk. Jeg bryr meg lite hvilket språk du skriver på, bare det ikke er ditt eget tullespråk.
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 01:42
"Ingen glemmer at Jesus døde for oss, men dere får folk til å ønske at de var ateister."

Nei FY! Nå var du stygg! Greit at du hogger løs på alt du ikke er enig i, men der gikk du langt over streken! Vi kan godt diskutere og forklare og alt det der men ikke før du roer deg ned noen hakk!
IP IP Logget
Irilar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 17.Feb.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Finland
Poster: 313
Sitat Irilar Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 09:38
Kjære Julia. Jeg synes du har skrevet et festlig innlegg. Selv om vi kanskje er uenige i ett og annet er det fint å se at unge mennesker engasjerer seg. Jeg tror kanskje du allerede er på vei til å bli en av oss.
Desverre måtte jeg la ms. Firefox rette opp i endel skrivefeil før teksten din ble forståelig. Jeg poster den redigerte versjonen her, slik at også andre brukere av forumet kan ha glede av budskapet ditt:

Hvis dere gidder å lese dette blir jeg imponert, men før du gir opp så kan jeg si at dette er sannheten.

Jeg sier mitt, jeg sier det som det er.

Ringenes Herre - en unødvendig tullefilm:

Fremdeles vil jeg minne på at jeg er troende, og bare for å gjøre dere sinte sitter jeg og hører på Turboneger - City of Satan når jeg skriver. Til å begynne med kan jeg si at dere/du skal sjekke fakta før du begynner med drittslenging. Nå skal jeg kommentere og rette. Enjoy.

"Den Harry Potter-inspirerte filmen Ringenes Herre" Ringenes Herre ble skrevet av J.R.R Tolkien MANGE år før Harry Potter ble skrevet.

"Ikke før har Joane Rowling sine bøker ødelagt tusenvis av barnesinn over hele landet" JK Rowling har ikke ødelagt barne sinn, hun har gitt oss en bedre fantasi.

"så kommer en ny forfatter og ødelegger det lille som måtte være igjen av gudsfrykt og respekt for den 1000 år gamle kristne tradisjonen i Norge" J.R.R Tolkien er ikke ny. Han er gammel og død. Han skrev Ringenes Herre takket være historier og myter som allerede eksisterte før han skrev bøkene. Det er fantastiske bøker og filmer.

"J.R.R Tolkin er det nye skuddet innenfor fantasy-litteraturen" John Ronald Reuel er ikke ny. Bøkene har mest sannsynlig eksistert lenge før jeg ble født, og mange før det har lest dem.

"Dette betyr nok at bøkene er vondere og at de vil rive ned enda flere moralske pilarer i vårt samfunn, og gjøre barn enda mer nysgjerrige på okkultisme og homofili." Hvis du har sett filmene har du sikkert fått med deg at det ikke er noen homofile i disse filmene.

"Vi klarte å lide oss i gjennom Harry Potter, men Ringenes Herre ble for mye. Harry Potter å Ringens Herre handler om å ødelegge ondskapen i verden.

"Man må jo begynne å lure på hvorfor Jesus ikke nevnes med et ord i disse filmene" Fordi disse ikke er Jesus filmer.

"Ringenes Herre og Harry Potter har kun et mål, det er å få alle barn og ungdommer til å glemme at Jesus døde for oss på korset." Ingen glemmer at Jesus døde for oss, men dere får folk til å ønske at de var ateister. Filmene har ingen onde mål mot folk, tvert imot. De handler om å ødelegge ondskapen.

"Men vi kan ikke annet enn å le av disse filmene" Vi kan ikke annet enn å le av dere.

"Men disse mine fiender som ikke vil at jeg skal være deres konge, før dem hit og hugg dem ned for mine øyne" Jesus var ingen ond person, men hvis han virkelig sa det og dere kan bevise det er jeg offisielt ateist.

"Vi oppfordrer alle til å slutte å lese bøker av Tolkin og Rowling, før det er for sent." Tolkien og Rowling er begge fantastiske forfattere.

"Framtiden er avhengig av at dere innser at Jesus døde for alle mennesker" Framtiden er avhengig av at folk slutter å dømme andre mennesker. Når vi slutter med det så blir alt mye bedre.

"De som ikke griper Jesus skal du drikke av Guds vredes-vin, som er skjenket ublandet i hans harmes beger, og de skal pines med ild og svovel for de hellige englers og for Lammets (Jesu) øyne, og røken av deres pine stiger opp i all evighet, og de får ikke hvile dag eller natt" Dere burde skamme dere. Dere fortjener dette, selv om Gud ikke er sånn. Gud tilgir, respekter det. Gud er god og skal elskes, men ikke fryktes. Djevelen skal fryktes. Når dere frykter Gud er det som at dere gjør han om til djevelen. Skam dere.

Advarer mot Tokio Hotel:

Ikke misforstå meg på dette... Jeg er troende, MEN! Tokio Hotel er ikke noe "heavy metal" band, det er emo. My chemical romance er det samme... De er begge forferdelige band, men jeg kan godt si at jeg hører på mer "satanistisk" musikk enn det de lager, og jeg er fremdels kristen. Bare ikke så dumme som dere er som ikke kan skjønne at jorda er mer enn 6000 år gammel.

Homser kan godt gifte seg hvis du spør meg... Den "innbilte smerten" deres kan virke ganske ekte for dem, så derfor må de jo få lov til å være så stygge som de bare måtte ønske.

Grunnen for at folk har langt hår nedfor øynene er fordi mange synes at det er pent. Dere må huske at dette er musikk, ikke noen "ta over verden" greie. Folk burde få lovt til å høre på hva faen de måtte ønske og nok med det.

Dere har fått Gud til å høres ut som er en jævla idiot. Gud mener at man skal elske alt og alle, så hvorfor skal vi da ikke respektere homofile? Homofile er mennesker sånn som oss, og burde få lov til akkurat det vi får lov til...

Det dere gjør er faktisk mer satanistisk enn det Tokio Hotel og MCR gjør. Jeg mener Gud eksisterer, men ikke på den måten dere tror. Ja herregud, jeg er helt enig... Dere må da for faen skjerpe dere litt og komme ut av 1800-tallet. De har ikke direkte budskap om at man ikke skal ta ansvar, eller at man skal drepe. Den Gud dere tror på er en som får mannfolk til å mishandle kvinner fordi bibelen sier det. Jeg mener at jeg tror på den EKTE Gud. Dere vet... Han som er GOD og ikke OND. Jeg har så forferdelig mye mer å si om dette, men jeg gidder virkelig ikke å skrive mer. Faen ta dere.

Bønn seiret over Ringenes Herre:

Tolkien var gammel derfor døde han. Gud dreper ikke folk i hytt og pine. W.A.S.P skrives forreZten med s... De er ikke satanistiske. Kiss sin "Hotter than hell" er en sang om at hun er det. "HOT" er det samme som å si at noen er veldig fine.

Disse folkene prøver å innbille oss at alt annet enn det de har bygd opp er ondt! IKKE hør på dem! Ha din egen tro og ALDRI ta noen annens fordi du er nødt! Gud vil at du skal ha din egen tro om han. Selv om deres er helt feil så er vi nesten nødt til å respektere troen deres, men vi kan fremdeles håpe på at de dør en smertefull død.

Redigert av Irilar - 01.Mar.2008 kl. 09:40
conform consume obey
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 14:15
Se, det var bedre. Julia, jeg føler for deg, du er tydeligvis misledet.

Du kaller deg selv kristen og enda sverger du ved Faen, synes homofile er OK og nekter for at de ord som er sitert kom ut av Jesu munn. Det er tydelig at du er en sånn "kristen" som har lært kun at Jesus og Gud er snille karer som ikke vil noen vondt. Dette er feil. Vennligst les hele 3. mosebok for å finne noen gjeldende lover og regler. Her vil du lese at du ikke skal slå ihjel, at du ikke skal stjele og at du ikke skal være homofil.
Den linjen som ville gjøre deg til ateist dersom Jesus kom med den, ta en titt på Lukas 19:27.

Du bør ta et oppgjør med dine egne verdier og enten akseptere Gud og alle hans bud inn i ditt hjerte, eller slutte å påstå at du gjør det.
IP IP Logget
Julia
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Julia Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 19:15
Publisert første gang av the27thvoice

Dette svir i øynene mine, jeg har mest lyst på en rød penn som jeg kan bruke til å rette opp alle dine skrivefeil, særskrivinger og og/å-feil.

Vær så snill, skriv dette igjen, på bokmål, nynorsk, engelsk, svensk eller dansk. Jeg bryr meg lite hvilket språk du skriver på, bare det ikke er ditt eget tullespråk.

Jeg tok å kopierte det de skrev. Jeg skrev mitt under.
Jeg er 14 så jeg mener at jeg kan ta å ha så mange skrive feil jeg bare ønsker.
IP IP Logget
Julia
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Julia Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 19:19

Se, det var bedre. Julia, jeg føler for deg, du er tydeligvis misledet.

Du kaller deg selv kristen og enda sverger du ved Faen, synes homofile er OK og nekter for at de ord som er sitert kom ut av Jesu munn. Det er tydelig at du er en sånn "kristen" som har lært kun at Jesus og Gud er snille karer som ikke vil noen vondt. Dette er feil. Vennligst les hele 3. mosebok for å finne noen gjeldende lover og regler. Her vil du lese at du ikke skal slå ihjel, at du ikke skal stjele og at du ikke skal være homofil.
Den linjen som ville gjøre deg til ateist dersom Jesus kom med den, ta en titt på Lukas 19:27.

Du bør ta et oppgjør med dine egne verdier og enten akseptere Gud og alle hans bud inn i ditt hjerte, eller slutte å påstå at du gjør det.

Hvis Gud ikke vil noen vondt så hvorfor kaller dere han god? Jeg tror på Gud, men ikke på den måten dere tror på han. Jeg mener bibelen er blitt tolket helt feil, å av de som skrev den. Jeg mener at oversettelsen kan være helt feil også. Jeg sverger ikke med faen, jeg bruker bare det ordet. Homofile er mennesker, å de har like mange rettigheter som oss. Hvis dere ikke kan skjønne det aner jeg ikke hvorfor dere tror på Gud. Gud skapte mennesket å homofile er mennesker.
IP IP Logget
Hjorthen
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 06.Jan.2007
Poster: 251
Sitat Hjorthen Svarbullet Publisert: 02.Mar.2008 kl. 01:01
Hvem sa noe om at vi tror på Gud her inne?
"Det [helvete] handler om straff og dom – ild som brenner – og er ikke noe pleasant sted." - F.J. Sæle
IP IP Logget
Bønna
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Medlem siden: 20.Mai.2007
Poster: 52
Sitat Bønna Svarbullet Publisert: 02.Mar.2008 kl. 22:56
Misledet på flere måter tydeligvis...
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 02.Mar.2008 kl. 23:12
Derfor kvinner ikke burde tale i forsamlinger, de misledes lett...
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
the27thvoice
Veteran
Veteran
Profilbilde

Sitat the27thvoice Svarbullet Publisert: 02.Mar.2008 kl. 23:34
Publisert første gang av Julia

Jeg tok å kopierte det de skrev. Jeg skrev mitt under.
Jeg er 14 så jeg mener at jeg kan ta å ha så mange skrive feil jeg bare ønsker.

Joda, du kan ha så mange skrivefeil du har lyst til, men for at du skal få et poeng frem (som er poenget med diskusjonsforum) bør du skrive på et standardisert språk, ikke på ditt eget lille tullespråk. Hvor gammel eller ung du er forandrer ingenting.
IP IP Logget
bob
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 14.Nov.2007
Poster: 199
Sitat bob Svarbullet Publisert: 04.Mar.2008 kl. 20:55
Publisert første gang av Hjorthen

Hvem sa noe om at vi tror på Gud her inne?

Vi ER gud, det var sånne som oss som skrev Gamle Testamentet!

http://www.aftenposten.no/viten/article2292882.ece

Noen som har sett B-mollen min!

Redigert av bob - 04.Mar.2008 kl. 20:57
- Lucifer, God's best product quality tester.
IP IP Logget
Christina
Aktiv
Aktiv
Profilbilde

Medlem siden: 19.Feb.2008
Poster: 46
Sitat Christina Svarbullet Publisert: 04.Mar.2008 kl. 21:51

Stavefeil langt inn i pappas hobbyrom du!

Hvorfor skal dere gidde og bry dere om andres skrivefeil... Tenk heller på innholdet!
IP IP Logget

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum