Herregud.forum: homofili::: GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ DUM?
Aktive innleggMedlemslisteSøkHjelpRegistrer degLogg inn
Om Herregud.com
 Herregud.forum >Diskusjoner >Om Herregud.com
Meldingsikon Innlegg: homofili::: GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ DUM? Svar Nytt Innlegg
<< Forrige Side  av 3
Forfatter Melding
Julia
Uregistrert bruker
Uregistrert bruker

Sitat Julia Svarbullet Publisert: 29.Feb.2008 kl. 23:58
Publisert første gang av z

Publisert første gang av made

Publisert første gang av hilde - den kloke

bibelen motsier seg selv veldig. Moderator, vis mann skal følge bibelen så betyr det at jeg er bare til for å tjene dere mannfolka. jeg er et mindreverd menneske og er til for å ydmyke med selv for at jeg ikke har en penis.
mener du at man skal gjenntolke bibelen eller er jeg bare en art som ikke er mer verdt enn deg?
vis du sier nei, hvorfor ikke gjenntole synet på homofie da?
bibelen er til å tolke, ikke en bok av regler.
meg: er helt enig med deg, håper du blir statsminister eller no for du er smartere enn disse folka her

helt ening hilde. og du motherlode, gå å heng det på et kors eller hva nå enn dere kristne jævle fanatikere gjør når dere skal straffe dere selv når dere er en værkebyll i ræva. jeg er kristen og det du sier her inne får meg til å gå fra troen vis det er virkelig sånn det er som du sier

Du kaller deg selv en kristen men du viser ekstrem ignoranse ovenfor kristendom. Hvordan kan du kalle deg selv kristen når du tar avstand fra Jesus?

Vi tar avstand fra deres Jesus. Den falske Jesus. Våres Jesus er god.
IP IP Logget
Asmodeus
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 16.Apr.2007
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Online Status: Frakoblet
Poster: 532
Sitat Asmodeus Svarbullet Publisert: 01.Mar.2008 kl. 17:31

Publisert første gang av Julia

Publisert første gang av made

Publisert første gang av hilde - den kloke

bibelen motsier seg selv veldig. Moderator, vis mann skal følge bibelen så betyr det at jeg er bare til for å tjene dere mannfolka. jeg er et mindreverd menneske og er til for å ydmyke med selv for at jeg ikke har en penis.
mener du at man skal gjenntolke bibelen eller er jeg bare en art som ikke er mer verdt enn deg?
vis du sier nei, hvorfor ikke gjenntole synet på homofie da?
bibelen er til å tolke, ikke en bok av regler.
meg: er helt enig med deg, håper du blir statsminister eller no for du er smartere enn disse folka her

helt ening hilde. og du motherlode, gå å heng det på et kors eller hva nå enn dere kristne jævle fanatikere gjør når dere skal straffe dere selv når dere er en værkebyll i ræva. jeg er kristen og det du sier her inne får meg til å gå fra troen vis det er virkelig sånn det er som du sier

Du kaller deg selv en kristen men du viser ekstrem ignoranse ovenfor kristendom. Hvordan kan du kalle deg selv kristen når du tar avstand fra Jesus?

Vi tar avstand fra deres Jesus. Den falske Jesus. Våres Jesus er god.

Hvis du hater Jesus som det står om i bibelen og lager din egen som er enig med dine meninger har du et problem. Det eneste dokumentet vi har om Jesus er bibelen, så om du forkaster det sitter du bare med et fantasifoster som ikke har noe som helst med Gud å gjøre.

er det et problem? hva om min jesus er kul og sånt, og ikke skal ha noe med religionen å gjøre? eller litt har anti-jesus krist med religionen å gjøre men han har en annen rolle en den der teite jesus krist jødenes konge duden...
Acta est fabula, plaudite!
IP IP Logget
odie
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 13.Okt.2008
Poster: 0
Sitat odie Svarbullet Publisert: 14.Okt.2008 kl. 16:54

[QUOTE=dhiany] jesus.. jeg beklager alt jeg har gjort i hele mitt liv... tilgitt

Ba du til Gud? Ba du om tilgivlse for å gå imot hans ord? Er du villig til gjør alt for leve et kristent liv?[/QUO

Du kan ikke bli tilgitt etter så mye vont du har gort mot TOKIO HOTEL!!!!
IP IP Logget
The Princess;)
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 13.Okt.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Norway
Sitat The Princess;) Svarbullet Publisert: 22.Okt.2008 kl. 19:42
Publisert første gang av meg

vell... jeg lese om deres anti-homofeli side og må si : ER DERE SPINNA GÆRNE!!! gud sier at vi skal følge naturens lov, men hva er naturens lov? det som er naturlig for dere? eller det som er naturlig for seg selv? det er ingen skamdale at en blir homo, men at dere lagde denne siden. dere selger jesus-produkter. er ikke det en synd? selge guds varer? tjene penger på hans annsikt??? men tilbake til homofeli? vis dere sikter etter bibelen og der står det "menn skal ikke legge/elske med andre menn" er det da greit for kvinner? lær dere å tolke bibelen dere satans gærninger. og lær dere å respekter andre.
ps til jenter: min er 23 cm

De som er homofile kan ikke noe for det.
Jeg tror ikke gud mener at dere skal være slemme mot de som er homo!
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 22.Okt.2008 kl. 20:32

De som er homofile kan ikke noe for det.
Jeg tror ikke gud mener at dere skal være slemme mot de som er homo!

Tredje mosebok, kapittel 20 vers 13, slå det gjerne opp om du kan slik at du slipper å ta mitt ord for det! Guds mening om homofili er temmelig klokkeklar tale og jeg kan ikke se noe rom for tolkning av Hans ord angående homofili.

Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.

Redigert av Missing Link - 22.Okt.2008 kl. 20:35
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Publisert: 22.Okt.2008 kl. 23:10
Jeg har fulgt meningsutvekslingen i denne tråden.
I samråd med ungdomspresten har de eldste i menigheten nå bestemt seg for å invitere alle i denne diskusjonen til å besøke oss på senteret når som helst det måtte passe.
Muslimer, negre og homofile slippes naturligvis ikke inn
Derfor oppfordres alle her til å lete opp vår adresse og telefonnummer på www.telefonkatalogen.no
Når dere kommer, så ring oss eller bruk porttelefonen. Jeg vil da personlig komme ned og åpne perleporten vår for dere.
Sammen skal vi da få en velsignet time. Er vi heldige får vi også høre litt tungetale inspirert av Den Hellige Ånd.

Velkommen i Jesu navn. Hallejula!

Redigert av StoreHviteFar - 23.Okt.2008 kl. 16:32
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
Sara Caroline D
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 25.Okt.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Austria
Sitat Sara Caroline D Svarbullet Publisert: 25.Okt.2008 kl. 02:08
Æhææ..
Æ trur dokker e på blåbærtur heile jævla gjengen. Dokker veit vell at dokker har snær 10 000 mot hundre her? E det itje bære å gje opp ? :P Æ fatte ikke at dokker gidd.
Å være homo, e like naturli som å være hetro, belive me, dokker kommer aldri tel å få ro å fre på detta herj ;)
IP IP Logget
Missing Link
Moderator
Moderator
Profilbilde

Medlem siden: 03.Nov.2004
Poster: 831
Sitat Missing Link Svarbullet Publisert: 25.Okt.2008 kl. 02:17
Publisert første gang av StoreHviteFar

Jeg har fulgt meningsutvekslingen i denne tråden.
I samråd med ungdomspresten har de eldste i menigheten nå bestemt seg for å invitere alle i denne diskusjonen til å besøke oss på senteret når som helst det måtte passe.
Muslimer, negre og homofile slippes naturligvis ikke inn
Derfor oppfordres alle her til å lete opp vår adresse og telefonnummer på www.telefonkatalogen.no
Når dere kommer, så ring oss eller bruk porttelefonen. Jeg vil da personlig komme ned og åpne perleporten vår for dere.
Sammen skal vi da få en velsignet time. Er vi heldige får vi også høre litt tungetale inspirert av Den Hellige Ånd.

Velkommen i Jesu navn. Hallejula!

Det gjelder ikke onsdag og torsdag for da kommer anticimex som vi ble informert om ved bønnemøtet i går.

Ville bare nevne det!
Hitler burned people like Anne Frank for being Jewish. For that, we call him evil.

God burns Anne Frank for being Jewish, forever. For that, theists call him "good"
IP IP Logget
Sara Caroline D
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 25.Okt.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Austria
Sitat Sara Caroline D Svarbullet Publisert: 25.Okt.2008 kl. 02:22
bønnemøte? UJE (H)
NÆÆY :D
IP IP Logget
StoreHviteFar
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 02.Mar.2008
Poster: 250
Sitat StoreHviteFar Svarbullet Publisert: 25.Okt.2008 kl. 22:10
Publisert første gang av Sara Caroline D

bønnemøte? UJE (H)
NÆÆY :D

Kjære Sara. For et vakkert bibelsk navn dine foreldre har gitt deg.
Vi er naturligvis glade for at de unge finner veien hit til oss, men noen av oss har problemer med å forstå hva du prøver å si. Smileys fungerer heller ikke i meldingene her. Dette er ikke dette djevelske MSN-greiene som leder tankene til de unge bort fra Jesus, men et diskusjonsforum der vi uttrykker oss skriftlig - gjerne på tilnærmet standardisert norsk. (eller nynorsk)
Ha en velsignet aften Sara.
Hallejula! Amen!
... for i skal tenke og tale vel om ham og ta alt i beste mening!
IP IP Logget
teo sophia
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Medlem siden: 01.Nov.2008
Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Kiribati
Poster: 69
Sitat teo sophia Svarbullet Publisert: 01.Nov.2008 kl. 18:23
Ja, dette var en velsignet og befriende side å finne på nettet.
Her var det menn med sine meningers mot, som tør å stå opp mot uretten,
selv om både kvinner, homofile og alskens annen styggedom taler dem i mot.
Jeg var selv så heldig å få være tilstede ved det ovenfor nevnte bønnemøte,
og det var et virkelig velsignet møte. Særlig inspirert ble jeg av tungetalen,
som til alt overmål fant sted på det gamle, hierarkiske erke-Engelske språk.
Da må jeg tilstå at tårene rant nedover mine gamle kinn.
Så mye kjekk ungdom har jeg aldri tidligere sett samlet på ett sted.
Og hele møtet var, som tidligere nevnt i tråden, fullstendig fritt
for kvinner, negre, homofile, og andre kjetterske skapninger. Halleluja!
IP IP Logget
janne
Nykommer
Nykommer

Sitat janne Svarbullet Publisert: 01.Nov.2008 kl. 22:59
Dere er fan hakki meg mere gale en det er lov å være.
kan Dere i ramme alvor mene at Dere tror på alt Dere forfekter?
Måtte Herren ta Dere hjem til seg fortest mulig,så slipper unna sånne sannhetsprofeter som Dere!!!!
IP IP Logget
teo sophia
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Land: Velg Norge uansett hvor du bor! Vi siler og sletter spammere på dette valget.: Kiribati
Sitat teo sophia Svarbullet Publisert: 02.Nov.2008 kl. 02:21
Vel.... Ramme alvor og ramme alvor, fru Blom. ;)
IP IP Logget
strayder
Veteran
Veteran
Profilbilde

Medlem siden: 08.Jan.2008
Poster: 79
Sitat strayder Svarbullet Publisert: 02.Nov.2008 kl. 17:38
Han/hun heter janne blom altså?

Dessuten er jeg redd den herren som tar oss hjem heller lar oss bli der vi er... mere nytte for oss der he he
IP IP Logget
teo sophia
Hyperaktiv
Hyperaktiv

Sitat teo sophia Svarbullet Publisert: 02.Nov.2008 kl. 20:27
Ja, vår Gud han er jo så fast en borg. Det er så sant som det er sagt.
Vi får også håpe han i all sin barmhjertighet ser i nåde til vår søster her,
fru Janne Blom, som jo virker som en sint, ung kvinne.
Måtte den Gode Herre stå ved henne i hennes vrede, slik at hun kan se lyset.
For, som han sier selv: "Kom til meg, alle I som har tungt at bære, og jeg skal gi eder hvile."

Redigert av teo sophia - 02.Nov.2008 kl. 20:29
IP IP Logget
niklas2402
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Medlem siden: 24.Feb.2014
Poster: 5
Sitat niklas2402 Svarbullet Publisert: 24.Feb.2014 kl. 13:23
Det er mye mennesker gjør som ikke er naturlig. Er det liksom naturlig for mennesker å reise til månen. Mange dyrearter er homofile så det er mer naturlig enn å resie til månen. Det finnes til og med homofile pingviner som adopterer andres egg!

(Hvis du er relgiøs venligst ikke bli fornærmet av denne delen.)

Og hvorfor skalman bli på virket av bibelen? Det er en gammel bok skrevet for lenge siden av vanelige mennesker! Jesus skrev ikke bibelen Gud skrev den ikke! Det var bare vanlige mennesker som hadde hørt fortellinger om Gud og Jesus!Det var forskjellige mennesker med forskjellige meninger som skrev bibelen det er derfor den sier imot seg selv. Og de fleste var ikke så begeistret for homofile på den tiden.
IP IP Logget
niklas2402
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Sitat niklas2402 Svarbullet Publisert: 24.Feb.2014 kl. 13:28
Mange relgiøse mennesker tenker ikke på homofile som mennesker engang som mennesker de mener ikke de skal ha rettighetene til et vanelig menneske
IP IP Logget
niklas2402
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Sitat niklas2402 Svarbullet Publisert: 24.Feb.2014 kl. 13:31
jeg vil aldri spørre om tilgjivelse til en fantasivenn. Hvis gud finnes og har laget meg slik at jeg ikke vil tro på han hvorfor vil han straffe meg for min egen natur?
IP IP Logget
niklas2402
Nykommer
Nykommer
Profilbilde

Sitat niklas2402 Svarbullet Publisert: 24.Feb.2014 kl. 13:37
Det kalles å tenke selv relgion har opp gjennom årene manipulert mennesker til å drepe hverandre. Man har ikke et åpent sinn som en relgiøs person, men et lokket. Bare mennesker som tror at det ikke finnes liv etter døden vil forstå hva det er å drepe et menneske.
IP IP Logget
<< Forrige Side  av 3

Raskt svar (Quick Reply)
Navn:

Melding:
   Aktiver Forum Koder til å formatere meldinger
Uregistrerte brukere kan ikke ha linker i sine meldinger. Inneholder innlegget ditt webadresser vil det ikke bli lagret. For registrerte brukere er det ingen begrensning.
Unik Sikkerhetskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Load New Code
Vennligst tast inn koden nøyaktig slik som på bildet.
Cookies må være tillatt i din nettleser.

Svar Nytt Innlegg
Utskriftsvennlig versjon Utskriftsvennlig versjon

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forum
Du kan svare på innlegg i dette forum
Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum
Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum
Du kan ikke opprette Galluper i dette forum
Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum