Hvorfor?
Jesus ønsker ikke en analfiksert kirke!

Det overrasker ikke at Arbeiderpartietønsker nå ønsker å bestemme hvordan kirken skal styres. Dette såkalte politiske partiet setter som vanlig alle kluter til for å få fortgang i landets moralske forfall. Femtekolonistene ønsker å fjerne loven som holder homofili utenfor kirkens dører, og vi kan trygt slå fast at Jesus er sjokkert over denne galskapen!





AP har tilsynelatende tatt noen sunne steg mot markedsliberalisme og har gjort en god jobb med å begrense kommunistisk innflytelse i arbeidslivet ved å redusere makten til de stalinistiske fagforeningene her i landet. Men det er ingen som må la seg lure av dette, for Arbeiderpartiet er framdeles en organisasjon med marxist-leninistiske røtter.

Spørsmålet som hvert eneste medlem i Arbeiderpartiet må stille seg er dette: Ville Jesus noensinne praktisert homofili? Og om han gjorde det, ville han da forsøkt å bli prest i den norske kirke? Svaret er selvsagt nei! Og vi vet alle at synd er en hver handling som Jesus ikke ville gjort. Derfor er det utrolig at noen ønsker å bruke politisk makt for å slepe homofili inn i kirkerommene, som er fundamentet i den normale delen av hele den norske kulturhistorien. Homofili hører kanskje hjemme i et hvilket som helst kommunistisk eller buddhistisk land, men har ingen naturlig funksjon i et vanlig land som Norge.


Å, se hvordan disse stakkars barna gråter. De ønsker ikke å bli adoptert bort til homoer. Det er vel heller ingen normale mennesker som kan påstå at noen av disse uskyldige barna er homofile? Hvem kan påstå at denne perversjonen er medfødt?!

Bibelen er krystallklar når det gjelder homofili. Det er derfor på tide å slutte å sy puter under armene på sodomittene, som tydeligvis tror at de kan tillate seg hva som helst nå for tiden. Som kristne har vi en plikt å fortelle at det finnes et Helvete, som brenner med ild og svovel. En hver person som ikke angrer og avstår fra homofile handlinger, vil med sikkerhet tilbringe sin evighet under uutholdelig tortur i denne flammende jammerdalen.

3. Mosebok 18,22: Hos en mann skal du ikke ligge som en ligger hos en kvinne, det er en vederstyggelighet.

Svevende Ord Bibelsenter krever at lover som beskytter homofile og som gir spesielle rettigheter må fjernes omgående. Vi ønsker også tilbake loven som ble opphevet i 1976, som bestemte at homofili er forbudt. Vi ønsker også at straffen for homofili skal skjerpes, slik at den mer kommer på linje med Guds ord:

For hver den som gjør noen av alle disse vederstyggelige gjerninger, skal utryddes av sitt folk, hver og en som gjør sådant. (3. Mosebok 18:29)

Når en mann ligger hos en annen mann som en ligger hos en kvinne, da har de begge gjort en vederstyggelig gjerning, de skal utryddes av sitt folk, deres blod være over dem! (3. Mos. 20:13)

Det er ikke bare homofile som må skjerpe seg. Mange kristne må også begynne å lese hva som står i Bibelen. Det er noen av oss som er på vikende front når det gjelder homoproblemet. Homofili er IKKE medfødt eller noe som er bestemt av gener, atomer eller hva nå vitenskapen til en hver tid prøve å bortforklare hvorfor noen menn har sex med andre menn. Vitenskapen prøver bare å dekke over at dette er en pervers sykdom, og at Jesus er den eneste medisinen som virker. Hvis vi lar de homoseksuelle holde på uten begrensninger står vi i fare for at vår kultur og vår rase vil dø ut i løpet av veldig kort tid. Det seksuelle tilhører ekteskapet, alle andre former for seksuelle aktiviteter kan og må bekjempes!

Ta standpunkt i dag! Tror du på Bibelen eller er du i mot den? Enten er du på lag med Jesus, ellers elsker du Satan. Liberale kristne velger bort de delene av Bibelen som man ikke ønsker å vedkjenne seg. Kan man velge bort deler av Jesus? Er du som kristen villig å bare ta i mot halvparten av Jesus? Ønsker du å være halvt frelst? Vel, Jesus har en beskjed til deg, og det er at 50% frelst er 100% fortapt!

De homofile må nå slutte med perversjonene, finne tilbake til Sannheten og akseptere at Jesus elsker dem. Hvis ikke vil hans vrede bli umettelig på dommens dag. De som synder mot naturen SKAL brenne i Helvete. Sannheten kan være vanskelig å svelge, men den blir ikke mindre sann av den grunn. Pris Herren, la hans enorme kjærlighet fylle oss alle sammen!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54118


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Jesus ønsker ikke en analfiksert kirke!:

Kategori: sex og samliv
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com