Hvorfor?
Vann fra Syndefloden påvist på Mars

Kristne forskere har nå klart å spore opp enda et bevis for at Syndefloden virkelig har skjedd, slik den ble beskrevet i Bibelen. Disse oppdagelsene vil sende rystelser gjennom vitenskapelige miljøer over hele verden.





Det er mange ikke-troende forskere som hevder at det vil være umulig å oversvømme hele jorden, siden det ikke er så mye vann i vårt økologiske system. Men vann fra jorden er nå nemlig påvist på planeten Mars sin røde overflate. Og det er nok ingen tilfeldighet at mengden med frosset vann er helt nøyaktig lik det som nesten trengs til å oversvømme store delere av hele jordkloden.

Kristne matematikere og fysikere har i lang tid jobbet med dette prosjektet, og de har nå nylig offentliggjort sine fantastiske konklusjoner, som viser hvor flomvannet fra Syndefloden har blitt av. I lang tid har kristne over hele verden trodd at Gud fryste det overflødige vannet og plasserte det på Nord- og Sydpolen. Men nå er altså disse antagelsene motbevist. Matematikken som har blitt brukt til å lokalisere flomvannet er for komplisert til at vanlige folk kan forstå den, men vi kan her presentere en forenklet utgave:

Vannet på Mars (volum) ^3 = 2*pi*Jordens Radius + Vannet på jorden (Volum)

Som du kan se av denne formelen, er vannet på Mars akkurat nok til å dekke hele kloden, og drukne oss alle sammen. Halleluja!

I en pressemelding sendt ut av de kristne forskerne sies det at det er åpenbart at Gud transporterte vannet til Mars, da han ikke lengre trengte det på jorden. Bevisene er overveldende, og selv sekulære forskere har slått fast at det finnes bakterier på Mars. Dette ble påvist etter at man undersøkte en meteoritt fra Mars, som ble oppdaget i Antarktis i 1997. I denne fant de fossiler av bakterier som stammet fra den røde planetens overflate. Noen forskere påstod den gangen at disse bakteriene hadde vært døde i milliarder av år, noe som var enda en ondsinnet løgn fra vitenskapsmenn med en skjult agenda. Bibelen er helt tydelig på dette området, og i denne boken finner man bevisene som knuser enhver ikke-kristen vitenskapskonklusjon. Sannheten er at disse mikroorganismene døde i en global katastrofe som skjedde for mindre enn 10.000 år siden, nærmere bestemt i det som i dag er kjent som Syndefloden.

Det var mange tusen dyr som ble drept i Syndefloden da Gud utryddet all synd fra jordkloden, og mange av disse var mikroorganismer og bakterier av ulike slag. Tidligere har vitenskapen vært usikker på hvor Gud gjorde av restene etter disse dyrene og organismene. Men nå vet vi hva som skjedde med dem. Man kan nå slå fast med 100 prosent sikkerhet at planeten Mars er dekket med rester av all verdens dyrearter, inkludert de demoniske dinosaurene, som ikke fikk plass i Noas ark.

De som ønsker å bidra med økonomisk hjelp, slik at man på vegne av alle verdens kristne, kan få sendt av gårde en ekspedisjon til Mars for å finne enda flere beviser for at Gud virkelig eksisterer og at Jesus døde for våre synder, kan kontakte Svevende Ord sitt Kontor for Kollekt og Donasjon. Hver søndag i februar måned vil 75% av pengene som vi samler inn til fattige og syke i laverestående land, bli overført til ”Operasjon Misjonsreise til Mars”, som forhåpentligvis vil bli en realitet i løpet av år 2005.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54823


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Vann fra Syndefloden påvist på Mars:

Kategori: vitenskap
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com