Hvorfor?
Forskere beviser Bibelens autensitet

Alle normale mennesker vet at Bibelen er en sannhetens bok og at det er Gud som er arkitekten bak mesterverket. Dette gjelder også Salmene 58:9, hvor det står: ”La dem være som en snegl, som smelter mens den går, som en kvinnes ufullbårne foster, som ikke har sett solen!

Men noen som leser i Bibelen mener at Salmene 58:9 kun har en slags poetisk verdi. De mener helt feilaktig at dette kun er symboler eller metaforer for noe annet, siden det er nærliggende å tro at snegler ikke kan smelte. Vi opplever med andre ord stadig at ateister spotter Bibelen, blant annet ved å si at snegler ikke kan smelte. Men da kristne forskere motbeviste denne påstanden, ble det en gang for alle bevist at Bibelen er en SANNHETENS bok.


Fantastiske resultater: Disse bildene viser før og etter at en av sneglene ble utsatt for 15 minutters bestråling i mikrobølgeovn. Hallelujah!

De kristne eksperimentene, som skulle bevise at Bibelen ikke lyver, ble utført av to biologer i Phoenix. Julian Weber og William Comps påtok seg dette vanskelige arbeidet. Først kjøpte så mange snegler de kunne få tak i. Disse sneglene ble så tatt i gjennom mange ulike tester som inkluderte mye lys, mye varme og mengder med ultrafiolett stråling.

De første forsøkene gikk ut på å la fire snegler bli utsatt for bestråling i en mikrobølgeovn. Mens sneglene ble brent til døde, akkurat som tusenvis av kristne martyrer før dem, talte forskerne i tunger og ba til Gud om at forsøkene måtte være suksessfulle. Dette ga tydeligvis resultater! For da mikrobølgeovnen ble åpnet en 15 minutter senere, kunne forskerne knapt tro sine egne øyne. Sneglene hadde smeltet, akkurat som Gud hadde lovet!

- Jeg hadde problemer med å fatte det mine øyne så. Sneglene var helt oppløst!, fortalte William Comps til Herregud.com. -Det var nesten skremmende. Man kunne føle alvoret i situasjonen, siden man tross alt fikk et endelig bevis på at Bibelen faktisk stammer direkte fra Gud.

Men da Bibelen ble skrevet, fantes jo det ikke mikrobølgeovner! Er det mulig at profetene var i stand til å forutse mikrobølgeovner? Det finnes jo eksempler på hunrevis av profetier som har gått i oppfyllelse. Men man kan ikke jo utelukke at profetene henviste til snegler som ble utsatt for direkte sollys. Derfor var det viktig å utsette noen snegler for nettopp den påkjenningen.

- Solen over Arizona er meget kraftig. På vanlige sommerdager stiger temperaturen til godt over 35 grader celsius. Vi visste derfor at våre forsøk ville være utført i et miljø som ikke er så ulikt det klimaet som profetene levde i da Salmenes bok ble skrevet, sa Julian Weber entusiastisk. - For sikkerhets skyld lagde vi en innretning av aluminiumsfolie, som konsentrerte varmen og sollyset direkte mot sneglene som var med på dette forsøket.
Mens de to forskerne nok en gang lå på kne og ba til Gud om flotte resultater, kunne de med egne øyne se at sneglene sakte, men sikkert, smeltet rett foran dem, i den varme Arizona ørkenen. Gud være lovet!!!

Etter hvert som man forstod at disse resultatene ville få alle evolusjonister til å måtte forkaste sine latterlige teorier, fortsatte man forsøkene med økende entusiasme. Verdens ateistiske biologer vil nå få problemer med å forklare hvorfor de så lenge har holdt tilbake informasjon om at snegler faktisk kan smelte. Det er nå, en gang for alle, bevist at Bibelen er Guds ord.

Det var mange dusin med snegler som døde på en grusom måte under disse vitenskapelige forsøkene. Men før vi blir angrepet av ilske dyrevernere, vil vi poengtere at disse sneglenes offer vil kunne føre til at millioner av mennesker senere vil unngå de samme smertene i Helvetes flammer. Disse forskningsresultatene vil bringe millioner av mennesker til Jesus, siden det nå er bevist at Bibelen er sann. Guds veier er uransakelige, og det er utrolig fantastisk å være på hans side! Pris Herren! Jesus har en plan med DITT liv!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54823


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Forskere beviser Bibelens autensitet:

Kategori: vitenskap
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com