Hvorfor?
Barn i Bergen skyves ut i det okkulte

1200 skolebarn ble i forige uke tatt med på Heksetreff på Lyderhorn i Bergen. Det var Laksevåg Kulturkontor som hadde invitert alle skolebarna i bydelen med på dette okkulte møtet, som hadde som formål å introdusere disse ungene til Satan. Pastor Henry Halvrak Olesen ved Superkristkirken i Bergen uttaler til Herregud.com at han er sjokkert over at Bergen kommune ikke innser den okkulte galskapen i denne farlige leken.

Det var Bergen Tidende som lørdag kunne melde om et heksetreff for barn som ble arrangert på Lyderhorn, et fjell som i følge tradisjonen skal ha vært et møtested for ekte hekser i middelalderen. Det er derfor ekstra kvalmende å tenke på at voksne mennesker kler sine barn ut som okkulte satanister og sender dem opp et fjell hvor djeveldyrkingen har en lang og pervers tradisjon. Vi gjør regne med at arrangementet i utgangspunktet var ment som uskyldig moro, men dette er ikke formildende i øynene til Gud, som er svært skuffet over dette arrangementet.

Pastor Halvrak Olesen i Superkristkirken i Bergen reagerte med vantro, sjokk og tungetale da han fikk høre om kommunen sin sinnssyke agenda, som i verste fall vil føre til at alle disse 1200 barna kommer til å tilbringe evigheten sprellende i den store varme ildsjøen i Helvete, hvor Satan daglig fisker opp syndere som han spiser til frokost, lunch og middag, i tillegg til sine usunne mellommåltider. (Disse synderne slipper ikke unna den evige pinen med dette, for djevelen tømmer sin avføring i den samme ildsjø!)

"Disse okkulte heksetreffene bryter ned barnas sperring mot det okkulte og mangedobler faren for at de blir innblandet i satanistiske ofringer, seksuelle ritualer og homofile demonstrasjonstog", sier Olesen til Herregud.com.
"Jeg har selv blitt kontaktet av mange foreldre som nektet å la ungene sine være med på dette vanvittige karnevalet, og som helst ser at ens egne barn ikke skal brenne i Helvete i all evighet, som tross alt er veldig lenge. Vi trodde dessuten at vi kristne hadde klart å skremme folk fra å gjøre slike ting, men det er kanskje på tide at vi fyrer opp noen heksebål igjen, til skrekk og advarsel. Hvis ikke disse barna forstå at hekserier ikke egner seg til lått og løye, må vi bruke sterkere virkemidler for å få disse unge, som tydeligvis har tilbakestående eller ateistiske foreldre, til å innse SANNHETEN. Vi trenger sikkert ikke å brenne dem til døde, men å holde dem tett opp til bålet slik at de kjenner varmen godt på huden, vil nok lære dem at det er Jesus som er veien, sannheten og livet. Eventuelt kan vi skolde dem litt på bena med kokende vann, inntil de forstår at okkultisme bare fører med seg elendighet og feminisme."

Selv om det kan virke litt overdrevet å skade barn fordi at de ønsker å kle seg ut som hekser, er det viktig å forstå at vi ikke hater disse barna, men at vi tvert i mot elsker dem. Vi hater ingen mennesker, men i likhet med Gud så hater vi all synd. Det er derfor viktig å bruke fysiske virkemilder når man skal lede barn inn på den rette sti, for som det står i Paulus sitt vakre brev til hebreerne; Det er for tuktens skyld at dere tåler lidelser; Gud gjør med dere som med sønner. For hvem er den sønn som hans far ikke tukter? I Åpenbaringen (3:19) sier også Johannes de velsignede ord: Alle dem jeg elsker, dem refser og tukter jeg (..)! Vi i Svevende Ord Bibelsenter støtter Superkristkirken sitt korstog mot vanvittige heksekarneval og andre feministiske påfunn, og kommer til å be for våre brødre som kjemper på Gud sin hellige side i denne viktige kampen. Pris Herren, allhærs Gud!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54123


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Barn i Bergen skyves ut i det okkulte:

Kategori: kristenliv
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com