Hvorfor?
Svevende Ord fordømmer Norges Fotballforbund

Den vanskelige konflikten mellom Svevende Ord Bibelsenter og NFF ble dessverre ikke løst før første del av fotballsesongen var ferdigspilt, stikk i strid med våre forhåpninger. Vi er meget kritisk til at en organisasjon som har så mange medlemmer, ikke respekterer det som står i Bibelen, og som viser en åpenbar forakt for Gud og Hans hellige ord.





Siden Fotballforbundet ønsker å fortsette på den satanistiske banehalvdel, kommer vi til å intensivere vår motstand mot denne hedenske djevelskapen. Det står klart og tydelig i Bibelen at menneskene ikke har rett til å dømme andre mennesker:

Derfor er du uten unnskyldning, menneske, hvem du enn er som dømmer. For i det du dømmer din neste, fordømmer du deg selv. (Paulus brev til romerne 2,1)

Og i Matteus sitt evangelium 7,1 står disse sannhetens ord: Døm ikke, for dere skal selv dømmes.

Mange ateister og andre tilbakestående lurer nok på hvordan en fotballkamp skal kunne fungere uten dommere. Men vi som er skikkelig kristne vet at hvis man ekskluderer alle ikke-troende, og kun åpner for fotballspillere som tror på Jesus, så vil man ikke lengre ha behov for de hedenske dommerne, som uten mangel på frekkhet forsøker å overta Gud sin rolle på fotballbanen.

Hvis man starter hver fotballkamp med en liten gudstjeneste, og forklarer hver enkelte spiller at han kommer til helvete hvis han bryter reglene, så vil man ikke lengre ha behov for de perverterte pipeblåserne. Gud vil selvsagt gripe inn når det oppstår vanskelige eller uoversiktlige situasjoner, slik at spillerne i hjertet sitt vil føle hva som er rett og hva som er galt.

Svevende Ord vil ha flere demonstrasjoner på og utenfor Brann Stadion resten av denne sesongen. Vi kommer ikke til å gi opp denne viktige saken, før pampene i Norges Fotballforbund tar til fornuft og lar de kristne verdiene igjen bli en grunnleggende del av denne idretten. Parallelt med våre demonstrasjoner mot NFF, kommer vi også til å dra denne verdikampen videre, og trekke inn andre sportsgrener, i første omgang basketball.

I vinter opprettet vi en konstruktiv dialog med Ulriken Eagles sin trener, David Swan som faktisk støtter våre synspunkt om at dommerne ikke kan ha noen positiv plass innenfor idretten.

-Jeg har ikke hatt noen positive opplevelser med dommerstanden, og anser det som positivt for basketballen og andre sportsgrener, om vi kan få disse stormannsgale sutrepavene ut av all lagidrett, sa David Swan i en kommenter til Herregud.com.

Herregud.com mener at det er sykt at man i år 2000 framdeles handler stikk i strid mot Bibelens budskap. Hvis man som menneske skal dømme andre, må det i det minste være noen av som lederskap innenfor et kristent kirkesamfunn. Som kristne må vi kjempe for vår eksklusive rett til å fordele skyld og rette rettferdige pekefingre mot skitne syndere i alle kategorier. Pris Herren!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54123


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Svevende Ord fordømmer Norges Fotballforbund:

Kategori: samfunn
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com