Hvorfor?
Homoseksuell hund ble avlivet

Kristian Viken tok med sin hund til Svevende Ords egen dyrlege denne uken. Da det ble slått fast at labradoren Moses var homofil, var det uholdbart å la denne syke hunden leve videre. Hundeeieren synes egentlig at var trist å måtte stene sin firbente venn til døde, men den kunne ikke fortsette på syndens landevei. Kristian Viken er tross alt en av de mest kristne medlemmene i vår menighet.


Slem homohund: Dyr kommer som kjent ikke til Himmelen, men Moses må nok i rettferdighetens navn for all evighet brenne i Helvete.
Etter at Kristian Viken kjøpte valpen Moses for 5 år siden, ble det fort tydelig at dette var en flink og snill hund. Den respekterte andre bikkjer og den jagde aldri naboens katt eller duene i parken. Moses var rett og slett en elskelig og snill hund, som var glad i iskrem og brødskiver med leverpostei.

Etter hvert merket mange noe var galt med Moses. Hver gang Kristian gikk på tur i nabolaget, viste Moses mer og mer interesse for andre hannhunder. Da Moses ble voksen ble det vanskeligere å holde hunden under kontroll når de møtte andre hunder hvis disse var av samme kjønn. Men tispene hadde Moses ingen synlig interesse for. Dette førte til at Kristian måtte passe på hunden sin til en hver tid. Moses ignorerte nemlig sin matfars befalinger, på samme måte som ikke-kristne ignorerer Gud.

Grunnen til at Moses oppførte seg på denne måte skulle vise seg å være meget skremmende. Årsaken var nesten like full av galskap som evolusjonsteorien. Men i motsetning til evolusjonen så var dette en realitet. For en uke siden klarte Moses å rømme fra hjemmet sitt. Viken begynte selvsagt å lete etter hunden sin i nabolaget med en gang, men tilsynelatende var Moses forsvunnet for godt. På samme måte som Charles Darwin. Men den fortvilte hundeeieren ga ikke opp søket, og om kvelden 3 dager senere hørte han uling fra en hund i Langeskogen bak Bibelsenteret.
I en lysning mellom noen trær så Kristian Viken noe som var mer avskyelig enn et karneval hvor alle er kledd ut som Jørgen Kosmo! Moses hadde sex med en annen hannhund! En schæfer! Jesus gråt i Himmelen den dagen!

Bibelen er helt tydelig når det gjelder homoseksualitet. Er menneskene de eneste som kan være homofile? Svaret er ja! Bibelen sier klart at Adam og Eva var de eneste som spiste av den forbudne frukt i Edens hage. Det var ingen hunder som spiste epler fra det forbudte treet! Derfor har ikke hunder mulighet til å velge ondskap. Hundene er altså uten synd. Homoseksualitet er med andre ord ikke et instinkt, men et bevisst eller ubevisst valg som blir gjort av mennesker som ikke tar standpunkt mot synd. Med andre ord er homofili den onde kjørebanen på galskapens motorvei!

Så hvorfor var Moses likevel en homoseksuell hund? Dette vanskelige spørsmål har to mulige svar:

1 - Moses fikk for lite sex, noe som gjorde bikkjen sinnssyk.
Husk at dyr ikke vet hva ondskap er for noe. Derfor behøver de ikke gifte seg for å få lov til å ha sex. De kan få så mye sex de bare ønsker, uten at Gud straffer dem for det. Hvis Adam og Eva ikke hadde spist fra det forbudte treet, kunne vi mennesker også kunne ha hatt så mye sex vi ville, uten å tenke på ekteskap og slikt. Kanskje hadde Moses et så stort behov for sex at han rett og slett humpet den første hunden han traff på. Moses ble muligens en slem hund i Vår Herres øyne, uten at bikkjen var klar over det selv.

2 – Moses var en demon.
Det finnes forskere som tror at også dyr kan være homser, men det finnes ingen beviser som støtter denne ateistiske løgnen. Det er bare sosialister og andre hjernevaskede galninger, altså de som mener at homofili er naturlig, som kan få seg til å tro på dette vissvasset! Mest sannsynlig var Moses en demon, som prøvde å gi støtte til denne teorien, ved å utgi seg for å være en homofil hund. Kristian Viken er en engasjert kristen person, og demonen prøvde å sabotere dette ved å få han til å tro at seksualitet mellom menn er normalt.

Vi vet at det er umulig å friste ekte kristne mennesker, så derfor klarte ikke demonen å lure Kristian. Når Kristian forsto at hunden hans var homo, tok han umiddelbart kontakt med den kristne veterinæren Bob Hunvin, som jobber på Svevende Ord sitt private sykehus. Hunvin ba ham ta hunden med seg, og de ble fort enige om å ta livet av Moses. Siden Hunder ikke har intelligens til å forstå Bibelen, har de heller ikke anledning til å gjøre bot og starte et nytt liv.

- Jeg synes egentlig ikke synd på Moses, sa Kristian under kirkekaffen nå på søndag. - Mangel på sex er ingen unnskylding til å bli en skitten skinkerytter. Jeg har aldri vært gift, og dermed har jeg heller aldri hatt samleie. Men jeg har da ikke blitt homofil av den grunn!


Vanskelig valg: Lille Maria prøver å velge ut hunden som skal stenes neste torsdag.
For å unngå at dette problemet vil oppstå med andre hunder i menigheten vår, kommer vi til å foreta en åpen henrettelse av en hundevalp etter gudstjenesten neste torsdag. Slik kan våre medlemmer lære seg hvordan man håndterer homofile hunder på egenhånd. Familien Nicolaisen har sagt at de kan avse en sine valper, siden det tross alt gjelder et så godt formål. Lille Maria (6 år) har allerede fått velge hvilken av valpene som skal få lov å dø martyrdøden.

Kristian Viken vil selv kaste den første sten på valpen Kajus. Den lille hunden som har blitt valgt ut til å bli avlivet til skrekk og advarsel til de andre hundene i menigheten, på en god og gammel kristen måte. Ellers vil barna få fri fra skolen slik at de kan få delta i første rekke. Da vil de også få se med egne øyne at homofili slett ikke er noe normalt, men en dødelig sykdom, som leder til evig fortapelse! Pris Herren!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54124


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Homoseksuell hund ble avlivet:

Kategori: samfunn
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com