Hvorfor?
Sterke reaksjoner etter homodokumentar

Kampen mot homofili og andre satanistiske sykdommer er ennå ikke vunnet. I beste sendetid presterte TV 2 å tydeliggjøre dette, ved å formidle den homofile dokumentarfilmen, ”BE- skitne, syndige meg”. Vi viste dette programmet på storskjerm på Bibelsenteret, og det var helt tydelig at denne propagandaen skapte mange reaksjoner blant våre medlemmer. Folk gråt åpenlyst, mange holdt rundt hverandre, men passet selvfølgelig på at det ikke var noen av samme kjønn.





Jan Torp Ågesen fra Siegerskirken, vår brodermenighet i Lillestrøm, var en av tilskuerne som så den sterke dokumentaren hos Svevende Ord Bibelsenter. Etter visningen var en rørt mann som uttalte seg til Herregud.com.
- Dette er noe av det sterkeste jeg har sett. I likhet med alle de andre her, klarte jeg rett og slett ikke å holde gledestårene tilbake. Denne dokumentaren beviste det som jeg i lang tid har forsøkt å formidle i vår menighet i Lillestrøm. Det er ingen tvil om at vi kan klare å oppnå så gode resultater, så lenge vi står sammen, er sterke i troen og forteller de kristne homofile at de er noen skitne syndere, og stadig påpeker at Gud virkelig hater dem. Vi har nå engang for alle bevist at denne framgangsmåten gir fantastiske resultater. Når selvmordsraten går opp, senkes naturligvis antallet på homofile syndere i Norge. Jesus være lovet!

- Du er jo også aktiv i paraplyorganisasjonen Exodus, som har som hovedoppgave å helbrede homofile. Kan du trekke noe av det du har sett her i kveld videre i ditt flotte arbeid for denne multinasjonale organisasjonen?
- Jeg kan ikke si annet enn at det stadig skjer mirakler når vi bruker forbønn og tradisjonelle kristen terapi, som går ut på direkte konfrontasjon mot de homofile grisene i vårt kristne miljø. Jeg har lært at dette er veien å gå, og jeg er ingen grunn til å forandre en så effektiv strategi.
- Hva kreves det av de syke menneskene som kommer til dere for å forsøke å bli kvitt homostyggedommen sin?
Først å fremst hardt arbeid! Det kreves en skikkelig grundig innsats, før disse synderne kan regne seg som normale mennesker. Ved siden av Jesus, er det bare hardt arbeid som frigjør mennesker. Dette har vi også satt som motto over porten til inngangen til vårt menighetsområde i Lillestrøm. Jesus og arbeid gir frihet! Det er ord som har gitt meg trøst i en tid, som er preget av en samfunnstrend som tyder på at 70 prosent av alle nordmenn kommer til å være homofile, hvis vi snart ikke før stoppet denne sykdommen.

Kloke ord fra en handlekraftig mann! Svevende Ord Bibelsenter ønsker Ågesen og Siegerskirken lykke til videre i kampen mot skitten synd og bedervet seksualmoral, og vi gratulerer med de fantastiske resultatene som er oppnådd så langt. Vi oppfordrer også våre medlemmer til å gi litt ekstra i kollekten under de neste gudstjenestene her på Bibelsenteret, slik at vi kan øke vår innsats mot lokal, nasjonal og internasjonal homofili. TV 2 har vist oss at kristen motstand og sunn undertrykking gir effektive resultater. Pris Herren!

Aktuelle lenker:
BE – skitne, syndige meg - Offisiell hjemmeside
Seierskirkens hjemmeside
Exodus International
Aftenposten: Står ved kirkens syn
CNN: Mange ringte etter fjernsynsfilm
Dagbladet: Jesus - en homovenn?
Dagbladet: Møt homodokumentaristen
Vårt Land: Et ansikt (lederartikkel)


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54123


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Sterke reaksjoner etter homodokumentar:

Kategori: sex og samliv
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com