Hvorfor?
Kristne kaprer Tokio Hotel-konsert

Tokio Hotel-konserten er nå utsolgt. Men heldigvis vil nesten ingen unge få glede av dette. Kristne organisasjoner har nemlig handlet inn tusenvis av billetter for å hindre ungdommer i å oppleve denne okkulte hardrocken på nært hold.



Slik som dette vil det ikke se ut når Tokio Hotel spiller i Norge 3. mars. Nesten 90% av billettene vil nå gå til kristne, voksne mennesker som vil hindre umoral og synd på playback-opptredenen til det tyske heavybandet.

Ungdomspastor Morten Sæle har fulgt nøye med Tokio Hotel og lignende band de siste årene. Han er fremdeles ikke imponert over det han hører.

- Tekstene er fremdeles helt meningsløse og fordummende. De har tydeligvis ikke lært av den internasjonale kampanjen vi har hatt mot bandet, forteller Morten Sæle skuffet.
- Men hvis Tokio Hotel ikke har tenkt å fokusere på det kristne budskap, så må vi rett og slett ta ansvar og hindre våre barn i å høre musikken deres. Dette inkluderer også konserter!

Hindrer fansen
Morten Sæle og Svevende Ord har derfor brukt store ressurser på å handle konsertbilletter den siste tiden. Tidligere i høst hadde vi en innsamlingsaksjon for barnehjemsbarn i østeuropeiske land, hvor det er en stor mangel på medisiner og mat. Nå som vinteren nærmer seg vil mange barn dø som følge av manglende elektrisitet og varme. Derfor fikk vi samlet inn nærmere 2 millioner kroner til disse barna. Disse pengene vil nå bli brukt til noe som er enda viktigere.

Jesus viktigere enn mat
- Det er i alle barns interesse at Jesus sitt budskap kommer først, slår Morten Sæle fast.
- Vi har alltid vært tydelig på at det er viktigere å redde et barn ut fra den evige fortapelse, enn fra sult og nød. Barnet som sulter og fryser er allerede i en situasjon hvor det er desperet og ber til Gud om hjelp. Da er man egentlig allerede reddet. Da er man frelst, forteller ungdomspastoren.

- Da er det verre med de barna som er mette og varme, og som bederver seg med Tokio Hotel. Det er disse barna som har problemer. Det er de som står med en fot i Helvete! Derfor brukte vi de 2 millioner kronene på å kjøpe så mange billetter som vi kunne få tak i. Dessverre var det allerede solgt et par hundre billetter, men vi fyller konsertlokalet med voksne, kristne som okkuperer området nærmest scenen, og deler ut kristne informasjonshefter under konserten. Da skal vi kunne klare å redde noen ungdommer påTokio Hotel sin konsert.

Svevende Ord Bibelsenter oppfordrer sine medlemmer og alle andre kristne til å be Gud sette en stopper for konserten til Tokio Hotel. Da vil vi få refundert billettene, og kan da heller bruke pengene på å sende flere misjonærer til Øst-Europa, sånn flere barn blir kristnet før de omkommer av sult og kulde denne vinteren.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54123


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Kristne kaprer Tokio Hotel-konsert:

Kategori: kultur
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com