Hvorfor?
Ateistiske journalister omfavner islam!

Svevende Ord Bibelsenter reagerer på at media igjen rakker ned på kristendommen, enda dette er troen til mange millioner normale mennesker over hele verden.



- Jeg er alt for glad i barn til at jeg kunne ha vært muslim, sa Isak Sund etter å ha hørt Hagen fortelle sannheten om islam.

-Jeg har for lengst gitt opp å håpe på at myndighetene skal gripe inn overfor avisene, men jeg vet at når Jesus kommer tilbake, så skal nok journalistene få seg en lærepenge de aldri vil glemme. Norske journalister er venstrevridde ateister som elsker islam, roper pastor Bjarne Belsazar Johannessen til Herregud.com.

Bakgrunnen for pastorens forståelige sinne er alle de absurde oppslagene som har kommet i etterkant av Carl I Hagens besøk på Svevende Ord Bibelsenter.

- Når vi påpeker at islam er en religion og ideologi som er voldelig, så påstår ateistene at også Bibelen er full av drap, fortsetter Johannessen som mener at de som gjør et poeng ut av dette har ikke forstått forskjellen mellom kristendommen og islam.

- Det er helt riktig at vi i Bibelen kan lese at Herren lar tusenvis på tusenvis av mennesker bli lemlestet og knust, innrømmer Johannessen.
-Men til forskjell fra Muhammed gjorde ikke Gud dette for å fremme islam. Når Muhammed drepte sine fiender, så var dette fordi han ønsket å spre sin terror-religion. Når Gud dreper sine fiender er det fordi at han har et budskap om fred og evig frelse, som man må være hjernevasket sosialist for å ikke forstå.

- Når ateistene angriper Hagen når han taler sannheten om Muhammed og Islam, så viser de at de ønsker at hele verden skal bli muslimer. Det er vitenskapelig bevist at det var Jesus som sa at de små barna skulle komme til ham. Det er ikke Jesus som insisterer på at barn skal brukes til å spre islam eller til å kaste stein mot jøder. Jeg har lest Bibelen hver dag i 20 år, og jeg har heller aldri funnet instruksjoner om å sprenge Israelske busser der. Alt dette er nemlig hentet fra Koranen, avslører Johannessen.

- Vi har misjonærer i mer enn 30 land i Afrika, Midtøsten og Asia. Så vi har virkelig fått studere avgudsdyrkerne på nært hold. Urovekkende mange av dem nekter å ta fornuften fatt, men fortsetter å dumme seg ut på disse latterlige bønneteppene. Det er dessuten utrolig at når flyktninger og asylsøkere kommer til Norge, så viser de ingen vilje til å tilpasse seg demokratiske spilleregler. De støtter terrorisme og har ingen respekt for den kristne kulturarven. De fortsetter nemlig med å tviholde på islam, tordner Bjarne Belsazar Johannessen.

- Mange synes å ha glemt at vi lever i et demokrati, hvor det skal være rom for meninger og ulike oppfatninger. Men det virker som om journalister ikke tåler andre meninger enn sine egne. Derfor er det tydeligvis veldig viktig for dem å gå til angrep på Hagen og andre kristne som ønsker å forby islam i Norge, fortsetter Johannessen

Etter talen sin fortalte Hagen til Herregud.com at han ikke har noe i mot vanlige muslimer og at han derfor passer seg for å ikke skjære alle over en kam.
- Men det må jo likevel være lov å påpeke at alle som følger Muhammed er tilhengere av terror og dessverre ikke er like glad i barn, slik som vi kristne er, understreker Hagen som også fikk støtte fra de yngste i menigheten.

Kristian Sæle (7 år) var en av de mange barna som etter Hagen sin tale fikk snakke ut om sin bekymring overfor islam.

- Muhammed sa at de små barna måtte komme til ham, slik at de kunne bli terrorister. Jeg er veldig glad for at mamma og pappa elsker meg. Det hadde vært dumt om de heller ville at jeg skulle kaste stein på jødene, slik muslimske barn gjør. Jeg tror at de barna hadde blitt glade om noen fortalte dem at Jesus kan elske dem også, bare de slutter å være muslimer, forteller Kristian mens de voksne nikker og gir ham en klem.

-Som dere kan se, så er mange av barna forskrekket, sier en rystet Johannessen. Barna er livredd for det muslimske styret som vi alle kommer til å være underlagt, dersom det ikke kommer en vekkelse over landet i løpet av de neste ti årene. Jeg oppfordrer derfor alle kristne til å gå i seg selv og spørre seg selv hva Jesus ville gjort. Og det er hevet over en hver tvil at han ville stemt FrP ved kommende stortingsvalg. Jeg vil på det sterkeste minne de av våre medlemmer som ikke har planer om å stemme på FrP under valget til neste år, om å kontakte ledelsen og klargjøre for sitt syn. Disse står i fare for å bli utsatt for straffekollekt og eventuell utestengelse. Sosialister er avskyelige framfor Gud, understreker Johannessen.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54821


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Ateistiske journalister omfavner islam!:

Kategori: samfunn
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com