Hvorfor?
Jesus dukket opp på Homoparaden

I en syk orgie av egoisme og skamløshet har de homoseksuelle feiret seg selv. Svevende Ord har hatt bønnemøter og demonstrasjoner mot Homoparaden. Da vi ba til Gud om et mirakel, dukket plutselig Jesus opp midt blant de homofile.

De homofile må ikke få leve fredelig i villfarelsen om at det de driver på med er normalt eller noe annet enn et utrykk for psykiske problemer. Derfor arrangerte Svevende Ord en motdemonstrasjon i samarbeid med Jan Åge Torp og andre kristne som ikke ønsker at homofilien skal få ødelegge landet. Vi talte i tunger og ba Jesus gripe inn mot den respektløse løssluppenheten i Oslos gater.

Som vanlig hørte Jesus på bønnene våre. Midt blant menn i bar overkropp materialiserte Mannen fra Nasaret seg. De homofile reagerte med forskrekkelse, mens alle de kristne falt på kne og lovpriste Jesus. Men da det gikk opp for oss at Jesus ikke hadde planer om å gi de homofile en solid skjennepreken, var det vår tur å bli forskrekket. Jesus tok nemlig av seg på overkroppen og begynte å danse sammen med de homofile.

- Jeg er ikke homo altså, ropte Jesus for å berolige flokken med kristne som ikke kunne tro sine egne øyne da Menneskesønnen hoppet rundt på scenen.
- Men denne musikken er utrolig fengende. Vi hadde ikke slike rytmer for 2000 år siden, ropte Jesus og danset med på YMCA, som er kjent som homobevegelsens kampdans.


Jesus ga blaffen og lot seg heller rive med på YMCA-sangen.


- JESUS, DET ER MENNESKER HER SOM ER SYKELIG OPPTATT AV SEX OG HOMOFILI!! GRIP INN I DERES HJERTER!, ropte pastor Torp fortvilet til Jesus.

Det neste som skjedde var et skammelig feilgrep fra Jesus sin side. Jesus ropte tilbake at han nå skulle helbrede de som var sykelig opptatt av sex.
- I mitt navn, hokkus pokkus filiokus, du er fri fra dine seksuelle tvangstanker, ropte Jesus og rettet hånden mot Jan Åge Torp, som umiddelbart ramlet i bakken. Da han reiste seg igjen, var han i overraskende godt humør.

- Jeg har det bedre nå, smilte Jan Åge Torp etter at Jesus hadde "befridd" ham fra det enkelte ateister kaller for "kristne tvangstanker" om homofili.

- Det er mange flotte menn her i dag, konstaterte Torp før han la merke til klærne han selv hadde på seg.
- HERREGUD, JEG HAR HVITE SOKKER PÅ MEG. OG SEILERSKO!, skrek Torp i full panikk. Men da han fikk øye på den såkalte homsepatruljen fra TV 3, løp han etter dem og fikk overtalt dem til å hjelpe ham å feire sin frigjorte seksualitet med nye klær, en litt friskere frisyre og kanskje "noe hvitt i kaffen".
Torp ble senere observert naken i en fontene (bildet til høyre), og da han forsvant i mengden med maskuline menn, fryktet vi at vi aldri mer skulle få se ham igjen.

Senere på kvelden dukket han derimot opp skamfull og heteroseksuell igjen. Det viste seg nemlig at homobasillene som Jesus kastet på Torp bare virket i noen timer. Vi inviterte Torp til å sette seg ned for å snakke ut om hva han hadde opplevd, men dette avslo han bestemt.

- Nei takk, jeg står, sa en plaget Torp til Herregud.com.
- Jeg ønsker ikke å snakke om det som skjedde med meg i dag, fortsatte Torp bestemt. Like etter brøt han sammen og fortalte om noe av det homoseksuelle helvete han hadde gått i gjennom.
- JEG SPISTE TIL OG MED RUCCOLA-SALAT I KRYDRET YOGHURT... OG JEG LIKTE DET, Å HJELP MEG, HERRE!, ropte Torp fortvilet mens han kjempet mot tårene. Da han fikk en myk pute satte han seg etter hvert forsiktig ned blant oss.

- Med de smertene jeg nå har, innser jeg enda mer enn før at homofili er en skadelig sykdom, som vi må utrydde etter oppskriften vi har fått i Bibelen, sa Torp innbitt.

- Jeg er skuffet over Jesus, men jeg har fått forsikringer om at Gud kommer til å ta dette opp med Ham allerede i kveld. Gud er veldig sint på sønnen sin nå, det kan jeg forsikre dere om, forsikret Torp. Deretter ba han om å bli unnskyldt siden han måtte hjem for å ligge i fosterstilling i dusjen resten av kvelden.

På flere måter var Homoparaden en skremmende opplevelse for oss i Svevende Ord Bibelsenter. Hvis Jesus ikke klarer å holde på enhetslinjen vi har mot synd, hvordan kan vi da forvente at de homofile skal innse at de trenger behandling? Jesus må ta signaleffekten han sender ut på alvor!

Ledelsen i Svevende Ord ser med skrekk fram mot den dagen hvor vi kristne ikke lengre har påvirkningskraft til å få folk til å avslutte sin homofile adferd, enten dette skjer ved hjelp av selvmord, kirurgi eller ordinær helbredelse. Vi frykter også at Jesus sin utidige adferd på Homoparaden vil føre til enda mer intoleranse og forhåning av det kristne budskap. I likhet med Torp reagerer vi med avsky på at folk reagerer med avsky på at vi ser med avsky på de homofile.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54118


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Jesus dukket opp på Homoparaden:

Kategori: kultur
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com