Hvorfor?
Bønn seiret over Ringenes Herre

Dessverre klarte vi ikke å hindre Tolkin å fullføre den okkulte triologien sin, men bønneaksjonen har uansett gitt resultater. Etter at vi begynte å be Gud gripe inn mot denne forfatteren, har det kommet oss for orde at han nå er død.



- Er han virkelig død? Virkelig? Jesus vinner hver gang!, ropte Rebekka Haram da meldingen om Tolkins død spredde seg på Bibelsenteret.

Vi har det ikke fått bekreftet fra offisielle kilder, men det er flere som uavhengig av hverandre har opplyst oss om at Tolkin er død. De første meldingene fikk vi for noen måneder tilbake, så det er derfor med en viss tilfredstillelse vi registrerer at han i det minste aldri fikk se den siste filmen sin på kino.

Det er ikke Svevende Ord, Herregud.com eller noen andre kristne mennesker som egentlig ønsker at ateister eller andre satanister skal dø unødvendig. Vi tror at det er håp for alle mennesker. Men det er likevel med en viss tilfredstillelse vi enda en gang registrerer at de som kjemper i mot Gud, som håner Bibelen eller som lager blasfemi, slik som Ringenes Herre, hver eneste gang trekker det korteste strået. Gud lar seg ikke håne, og hans straff over dem som avviser ham er like hard som den er rettferdig.

De fleste som nå har latt seg lokke inn i dette banale Ringenes Herre-universet er nok fortapt for all tid, noe som ble bevist av Per Ola Hovd, en av de mest kristne personene i Norge. Han har nemlig avslørt en sammenheng mellom Ringenes Herre, Pokemon, Harry Potter, rockegrupper, hekseri og norrøn mytologi. Dette er den beryktede Tordenkilen, også kjent som den SATANISKE S, som skrives Z. Vi kjenner jo alle til band som Kizz, W.A.Z.P. og Led Zeppelin.
Kizz er kanskje det mest satan-inspirerte band som finnes. Per Ola Hovd har avslørt hva enkelte av albumene til dette bandet betyr på norsk. Mye av dette er sjokkerende!
  • Hotter than Hell
    - Varmere enn Helvete
  • Dresses to kill
    - kledd for å drepe
  • Destroy
    - Ødelegg
  • Creaturs of the night
    - Mørkets skapninger

    HER AVSLØRES ROCKENS SANNE ANSIKT!!!


  • Per Ola Hovd har også vist at tittelen Lord of the Rings veldig lett kan omskrives til Lord of the Ringz (Ringenez Herre på Norsk). Når dette åpenbares må jo selv den hardeste skeptiker innse at denne simple litteraturen ikke bare er okkult, men også satanistisk.

    Svevende Ord vil sammen med Per Ola Hovd advare deg som er oppslukt av all Harry Potter-inspirert litteratur, som Ringenez Herre, Tidzhjulet og Sagaen om izfolket. Se hva som skjedde med Tolkin! Når Gud kan stoppe ham, tenkt hvor lett der er for ham å stoppe deg. Vend om! Ta i mot Jesus før det er så alt for sent! Det finnes en bok som vi vil anbefale deg. Den heter Bibelen, og den er uendelig mye mer spennende enn de onde bøkene til Tolkin. Det er en bok som har både mirakler, humor og kjærlighet. Sammenlignet med Bibelen er Ringenes Herre en blek kopi. Tolkin er død, Jesus lever! Pris Herren!


    Skriv kommentarer til denne saken:
    Navn:
    Sted:
    Din kommentar:

    Skriv inn nummeret til høyre: 54118


    NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
    Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
    Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
    Kommentarer til Bønn seiret over Ringenes Herre :

    Kategori: kultur
    Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com