Hvorfor?
Avviser liv på Mars

Den kristne vitenskapsmannen Willie Vanilli Fjellskår reagerer med forskrekkelse og avsky på NASAs forsøk på å finne liv på Mars. - Bibelen forteller ikke om liv på andre steder enn jorden, derfor finnes det heller ikke liv verken på Mars eller på andre planeter i Universet, fastslår den anerkjente forskeren.



- Når Bibelen sier at det ikke er liv på andre planeter, så stoler jeg på det, uansett hva den pågående Mars-undersøkelsen måtte komme fram til, forteller Willie Fjellskår.

Willie Fjellskår er en av de få vitenskapsmannen i Norge som sjekker Bibelen før han godtar vitenskapelige resultater. Fjellskår mener at det er unaturlig å tro at Gud ville skapt liv på andre planeter.
- Det er fysisk umulig å utføre misjonsbefalingen og bringe budskapet om Jesus til andre solsystemer. Dermed er forestillingen om liv på disse stedene bare meningsløs og banal.

Fjellskår mener at problemstillinger og løsninger som mangler støtte i Bibelen, er bortkastet og neppe kan kalles for objektive. Disse vil uansett være synsinger og ønsketenkninger som er diktet opp for å underbygge en ateistisk agenda.
- Jorden er det naturlige midtpunket i Universet, uansett hvilke teorier som blir "bevist" av ateistiske astronomer, fastslår Fjellskår med en sikkerhet som vanlige vitenskapsmenn bare kan drømme om.

Noen kjenner denne mannen som "Willie Vanilli", ettersom det er velkjent at det egentlig er Gud som snakker, når Willie åpner munnen.
- Først dukket dette kallenavnet opp blant mine ikke-troende kollegaer. De lo av meg fordi jeg ikke anerkjenner bevis som går i mot min tro. Hvis dette kallenavnet betyr at jeg overlater all tenking til Gud og at jeg ordlegger meg slik Gud ville gjort, så bærer jeg det med stolthet, bedyrer Fjellskår.

- Som kristne er vi nemlig forpliktet til å ignorere kunnskap og informasjon som strider i mot Bibelens budskap. Noen ganger hjelper det å stikke fingrene i ørene og knipe øynene hardt igjen, mens man energisk taler i tunger, sier Fjellskår.
- På denne måten har jeg vunnet mange diskusjoner med darwinister som tror at fisker kan bli til aper over natten, før de mirakuløst er blitt til mennesker i god tid før middag. Når jeg taler i tunger, er det jo Den Hellige Ånd som taler gjennom meg, og hvem kan argumentere i mot Ham, ler Fjellskår hjertelig.
- Noen ganger tror jeg ateistene spiller dummere enn hva de faktisk er!

Til slutt ønsker Fjellskår å advare kristne mot å følge for mye med i media ettersom det sannsynligvis vil komme mye stoff om undersøkelsene på Mars i tiden framover.
- Mitt råd til alle kristne er at de, slik jeg alltid gjør, holder seg for øyne og ører når Mars-undersøkelsene blir omtalt på TV. Vi har ingenting å tape på å stole på Jesus. Men belønningen for å la seg lure til å tro at liv kan oppstå av seg selv, uten at Gud har en finger med i spillet, er en evighet i Helvete.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54123


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Avviser liv på Mars:

Kategori: vitenskap
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com