Hvorfor?
Barna må sette fokus på Jesus i julen!

Hundretusenvis av barn i Norge gleder seg til jul. Om de samme barna hadde vært klar over at de er på vei som leder rake veien ned i Helvetes flammer, hadde de nok ikke gått rundt med blånisseluer og åpnet julekalendere som spotter det budskapet vi finner i Bibelen.



- Jesus hater den som elsker synden, roper Rakel Oholibama Kristianslund sammen med barn fra Svevende Ord.

I likhet med Jesus ønsker ikke Svevende Ord at noen barn skal gå til evig fortapelse, men desverre har de fleste barn i Norge foreldre som ikke tar julens egentlige budskap på alvor. Denne uvitenheten smitter over på ungene, og dermed går foreldre og barn hånd i hånd inn i den evige fortapelsen. Hver eneste kveld inviteres Satan inn de norske stuer, når familiene samles for å se den okkulte juleserien på Barne-TV, som også i år handler om nissene i Blåfjell. Denne serien gjør sitt ytterst for å introdusere hedenske ritualer og okkulte symboler til barna. NRK vegrer seg tydeligvis for å nevne Jesus med et eneste ord, selv om det er han som er den eneste grunnen til at det feires jul over hele verden.

Alle tegn tyder på at dette er den siste julen før Jesus kommer tilbake. Han kommer til å slå hardt ned på de som har på seg blå nisseluer, og da vil det også være for sent å be om nåde! Når tilbakekomsten er i gang, vil Jesus måtte avvise alle barn som ikke takket ja til Ham på forhånd. Disse ungene må ta konsekvensen av sine synder og for hver eneste luke de åpnet i sine hedenske julekalendere. Resultatet vil være evig fortapelse!

Med disse alvorstanker som bakteppe har Svevende Ord de siste ukene oppsøkt kjøpesentre og andre steder hvor vi kan komme i konstruktiv dialog med barn som ser fram til julaften.

- Jesus sa jo at vi skulle la barna komme til Ham, forteller pastor Bjarne Belsasar Johannessen til Herregud.com. - Barna skal ikke nektes adgang til Guds rike, men de må selv ta det første steget. Hvis norske barn nekter å ta i mot Jesus, så skal de slå følge med muslimske, jødiske, buddhistiske og hinduistiske unger som alle skal måtte angre på sine synder i evige flammer, sier Johannessen engasjert.

- De uroaksjonene vi har hatt ved flere julearrangementer de siste ukene har også vært en suksess, fortsetter Johannessen. - Flere barn har måttet innse at julenissen ikke er hovedpersonen i juleevangeliet. Det er veldig enkelt å sette fast barn når man diskuterer religion, forteller Johannessen lattermild. - De fleste av dem blir usikre, og når vi har bevist for dem at Helvete virkelig finnes og at den evige smerten vil bli en realitet, så vil de fleste barna gjerne slippe unna denne skjebnen som venter på dem. Dette beviser at Bibelen gir en trøst som ingen ateister kan tilby. Hedningene kan ikke forklare hva som skjer når vi dør, noe som igjen beviser at ateismen er en latterlig filosofi, for tåpelige mennesker som søker enkle løsninger.

Ungdomsarbeider Rakel Oholibama Kristianslund føler også en takknemlighet over å få se hvordan barn ofte er veldig ivrige over å lære mer om Jesus.
- Personlig synes jeg at det er rørende når barna ønsker å vite mer om julens egentlige budskap. Det er et vakkert øyeblikk når de innser at de ikke trenger å bli pint i all evighet, bare de tar i mot Jesus. Jesus elsker jo alle barna, men han kan ikke tolerere synd, spesielt ikke nå i juletiden, sier en beveget Kristianslund, som også vil understreke at det heldigvis finnes mange barn som allerede har sikret seg "billett" bort fra pinen i Helvete.

- Vi har noen fantastiske barn her i Svevende Ord! Disse står som lysende forbilder for andre barn som ønsker å bli fri fra synden, forteller Kristianslund med glede i stemmen. - I tillegg til at alle våre barn må skrive under på at de ikke skal onanere, bli homofile, se på Barne-TV på NRK eller ha sex før ekteskapet, har de har jo lært at ti prosent av julegavene skal betales som tiende til menigheten. Dette ordnes ved at de regner sammen hvor mye gavene er verdt, for å så sende ti prosent av gavene (etter innkjøpsverdi) til Bibelsenteret. Alternativt kan man sette en tilsvarende pengesum inn på kollektkontoen vår. Barna vet at Jesus ser dem, og at det ikke lønner seg å forsøke å lure unna noen kroner. Jesus hater griskhet! Han garanterer at enhver som tror på ham skal bli rikt belønnet, og jo mer hvert barn gir, jo mer frelse og andre nådegaver skal det få tilbake fra Jesus. Halllelujah!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54126


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Barna må sette fokus på Jesus i julen!:

Kategori: kristenliv
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com