Hvorfor?
Bønn mot Ringenes Herre

Den engelske ”forfatteren” JR Tolkin har nettopp fullført enda en film i sin serie Ringenes Herre. Skandalefilmen har premiere denne uken, til tross for at Svevende Ord grundig har dokumentert, for både politiet og for de ansvarlige på Bergen Kino, at Two towers flørter like mye med okkultisme som den første filmen.



Filmen Two Towers er en endeløs orgie i vold, okkultisme og homo-erotiske følelser mellom menn.

Den åndelige ledelsen i Svevende Ord har hørt rykter om at ungdommer faktisk ligger i kø, for å komme først inn på kinoen nå som Ringenes Herre er på plaketen. Folk hadde visstnok kledd seg ut som sine favorittfigurer i Ringenes Herre, og de skal ha hørt på rockemusikk fra medbragte kassettspillere. I tillegg skal noen ha slått opp telt utenfor kinoen. Man kan jo bare forestille seg hvilke perversiteter som foregår der inne hvor foreldrene ikke kan ha tilsyn! Derfor ønsket vi å be Gud gripe inn mot denne absurde interessen som dagens ungdommer har for eventyrbøker som ikke har noen kontakt med virkeligheten.

Flere deltakere på mandagens bibelmøte falt på kne og ba Gud gripe inn i disse ungdommenes liv. Noen ropte på Jesus og bønnfalt ham å vise at det finnes en annen vei, enn den med eventyrbøker og seksuelle utskeielser i campingtelt. Etter å ha ramlet i bakken opp til flere ganger, på grunn av Den Hellige Ånd, og etter mye bønn og lovsang, bestemte noen av foreldrene å dra ned til kinoen for å på en kjærlig, men bestemt måte, oppfordre ungdommene til å dra hjem dit de bor og til å invitere Jesus inn i hjertet.

- Da vi kom til kinobygget ble vi først litt forvirret, for det var ikke et eneste telt å se, heller ikke en eneste sovepose utenfor inngangen. Noen av de frammøtte lurte først på om de hadde tatt feil. Kanskje ryktene de hadde hørt ikke var riktige? Men det gikk fort opp for oss at vi rett og slett var vitner til et fantastisk mirakel!

- Vi innså plutselig at det var Gud som hadde grepet inn! Hallelujah, roper ungdomsleder Rakel Oholibama Kristianslund engasjert mens hun klapper i hendene til ære for Jesus. - Det er jo helt klart at Gud hørte bønnene våre og fikk disse ungdommene til å pakke sakene sine og dra hjem i en fei. Jeg ble skikkelig imponert over Gud, og dette viser hvilken kraft det er i våre bønner. Det skulle ikke forundre meg om ungdommene som inntil nylig lå her og var opptatt av onani og simple fantasibøker, i dette øyeblikk kanskje blar i Bibelen for første gang. Jeg er sikker på at de endelig kjenner hvilken fantastisk fred man har i Jesus, og jeg kan ikke annet enn å gråte av glede når jeg tenker på at vi har klart å få disse ungdommene ut av djevelens hender. Vi burde gått til avisene, men de nekter jo konsekvent å skrive noe om alle de tusenvis på tusenvis av beviser som vi har for at Gud er en konkret og levende kraft i våre liv.

Vi kommer til å fortsette å be til Gud. Vi vet at Han er allmektig og at bare Han kan røre hjertet til Tolkin og hans tilhengere. Tolkin må innse at eventyrbøkene hans fører uskyldige ungdommer ut på en vei som leder rett til Helvete. Vi håper at Gud hindrer Tolkin i å skrive bok nummer tre i serien, slik at de ikke får laget filmen som skal vises på kinoene neste jul. Derfor kommer vi til å arrangere flere bønneaksjoner mot Tolkin hele denne julen. Vi vant det første slaget, og med hjelp fra Jesus skal vi få hele verden til å innse at Tolkin og hans bøker og filmer er søppel av verste sort. Pris Herren!


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54126


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Bønn mot Ringenes Herre:

Kategori: kultur
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com