Hvorfor?
Islam - bedre enn sitt rykte?

Muslimene annerkjenner ikke at Jesus døde for våre synder. Derfor skal de møte evig fortapelse. Når muslimene stener Amina Lawal til døde i Nigeria, må vi i Svevende Ord likevel innrømme at vi har mer til felles med muhammedanerne enn hva vi tidligere har vært villige til å innrømme.



-Jesus har selv sagt til meg at jeg er uten synd, forteller Sofie Leithaugane som reiser til Nigeria for å kaste den første sten.

Som kristne må vi være villige til å godta at det finnes mennesker som ikke tror på Israels gud. Det er ikke opp til oss å dømme, den retten har Gud alene.

Spesielt når vi ser hvilken intoleranse som strømmer mot kristne over hele verden, er det viktig at vi går foran med et lysende eksempel. Kristne må vise en ydmykhet og toleranse, selv om vi stort sett får tilbake arroganse og hovmod fra ateister, muslimer og andre som ikke bøyer seg for Jesus. Derfor er det på tide at vi strekker ut en hånd mot muslimske miljøer, og hvem vet, kanskje har vi noe å lære av dem også?

Selv om muslimene ikke har innsett at Bibelen er mye mer vitenskapelig og historisk enn Koranen, så anstrenger muslimene seg i det minste for å følge bibelske tradisjoner. Spesielt gjelder dette der hvor man har innført de såkalte "sharia-lovene". I likhet med ekte kristne er muslimene bekymret for utroskap, onani og skilsmisse. Det er heller ingen tvil om at Gud blir skikkelig sint når folk bryter ut i umoral, uansett om en er muslim eller kristen. Gud elsker oss nemlig så mye at han er nødt å straffe oss når vi ikke følger den planen som Han har for våre liv.

Derfor har hele menigheten til Svevende Ord Bibelsenter reagert med glede og lovsang på nyheten fra Nigeria, som sier at en kvinne skal stenes til døde på grunn av seksuelle utskeielser utenfor ekteskapet. Når kvasikristne, som Kjell Magne Bondevik, Gunnar "Homoforkjemper" Stålseth og andre som er forledet av Satan, hyler opp om dette og snakker om å protestere, så vil vi gjerne spørre dem om de i det hele tatt har lest Bibelen.

"Når en mann gripes i å ligge hos en gift kvinne, så skal de begge dø, både mannen som lå hos kvinnen, og kvinnen selv; således skal du rydde det onde bort av Israel." (5. mosebok 22:22)

Hallelujah, slik er Herrens ord! Bibelen kommer også med en forklaring på hvordan dette skal gjøres:

"De skal føre henne ut foran døren til hennes fars hus, og mennene i hennes by skal stene henne til døde, fordi hun har gjort en skammelig gjerning (...); således skal du rydde det onde bort av din midte." (5. mosebok 22:21)

I tillegg instruerer Bibelen oss til å stene alle avgudsdyrkere ved byporten. Når muslimene stener hverandre til døde i hopetall, kan man godt si at de følger det som Bibelen befaler. Hallelujahjamensan!

Svevende Ord har allerede sendt en delegasjon til Nigeria som skal delta under steningen av Amina Lawal. Jesus har personlig sagt at den som er uten synd skal få kaste den første sten. Derfor føler vi oss forpliktet til å sørge for at noen av de som er mest kristne og som også er helt uten synd, får anledning til å delta i avstraffelsen av Amina. Sofie fra "Verdt å vente-klubben" til Svevende Ord har utmerket seg som spesielt syndefri. Derfor kommer hun til å stå i fremste rekke når Amina Lawal skal sendes hjem til Jesus for å få høre Hans synspunkter på utenomekteskapelige sidesprang. Og om vi kjenner Jesus rett, vil det nok også falle noen sannhetens ord om Islam. Pris Herren!

I løpet av de neste uken vil det vil bli arrangert en konferanse om hvordan vi som kristne kan lære av islam. Sheikh Omar Bakri Muhammad, fra den fundamentalistiske gruppen Al-Muhajiroun, vil fortelle om sine erfaringer i kampen for å få Koranen til å stå som autoritet i alle land. Mannen er splitter pine gal og dessuten forhåndsdømt til å brenne i Helvete til evig tid! Likevel vil han kunne gi oss noen gode tips om hvordan vi kan påvirke myndighetene til å godta at Bibelen er den eneste lovboken et normalt samfunn trenger. Når vi ser hvilken suksess muslimene har hatt når det gjelder å utrydde homofili, så er det i hvertfall et tegn på at de gjør noe riktig oppi all denne psykopatiske lurumleien som de holder på med. Det burde jo nå være åpenbart for alle at Gud ikke svarer på rare rop fra et muslimsk bønneteppe. Interesserte som ønsker å delta på denne konferansen kan henvende seg i resepsjonen på Bibelsenteret.


Skriv kommentarer til denne saken:
Navn:
Sted:
Din kommentar:

Skriv inn nummeret til høyre: 54823


NB! Alle innlegg som inneholder linker, html-koder eller script, blir slettet automatisk. Det samme gjelder innlegg med overdrevne repeteringer eller lange ord uten mellomrom.
Når du legger inn din kommentar her, godtar du også at Herregud.com eventuelt kan publisere denne kommentaren i andre sammenhenger, både elektronisk og skriftlig. Vi reserverer oss også retten til å slette meldinger.
Når du trykker på knappen for å lagre kommentaren, aksepterer du også at Jesus døde på korset for din skyld. Du samtykker da også til at Svevende Ord kan innhente dine skatte- og kredittopplysninger og andre forhold som vedrører din økonomi, opplysninger om din familie og hvor du eventuelt arbeider eller studerer. I tillegg gir du oss tilgang til å logge inn på din Nettby-, Facebook- eller Twitterkonto og bruke disse til å spre Bibelens budskap. Vi finner brukernavn og passord i RAM-registeret på din computer.
Kommentarer til Islam - bedre enn sitt rykte?:

Kategori: misjon
Opphavsrett © 1999-2017 Herregud.com | Kontakt: redax@herregud.com